TechArt 18″ voor luchtgekoelde

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TechArt 18″ voor luchtgekoelde

• Maker
    Discussie
  • Deze velgen stonden bij aankoop op mijn auto :

image.jpg

ze horen in principe niet op een 996, maar ze zijn volgens mij de “kers op de taart” op een 964/993

11062010078.jpg

Banden zijn 225/40 en 265/35 Pirelli Assimetrico N-code. Achterste zijn wat gesleten, voorste goed.

Als ik het goed voorheb, zijn ze wel redelijk gewild op een luchtgekoelde (heb al hoge prijzen gezien!).

De velgen zijn allemaal nog netjes zonder borduurschade!

Prijs OTK, of inruil met 19″ velgen voor passend op een 996

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • J

Een paar close ups van de velgen zouden ook leuk zijn.
      Dan zien we waarom ze kosten wat ze kosten.

nee ze zijn nog niet verkocht, wel geïnteresseerden, ik moet de ET nog checken (velgen staan nog op de wagen).

weinig animo wss want als je even rond kijkt zal je merken dat de marktpijs in de benelux lager is; je verwijzing naar prijzen in de UK zijn dus weinig relevant.
          op de reguliere koopjessites kan je ze proberen slijten aan deze prijs maar hier op het forum zou ik eerder een vriendenprijs verwachten 😉 .

op een vroege 993 niet, vanaf ’95 is de achterophanging wat gewijzigd en is er ietsje meer plaats in de wielkasten.
            (lees meer hier)
            en dan verschilt het of de auto nog de standaard ophanging heeft of verlaagd is.
            op zowel de rode als de oranje 964 steken de achterwielen net niet/wel buiten de carrosserie.

als je echt interesse hebt zou ik terplekke gaan passen als de topicstarter dat ziet zitten.

Passen die zonder meer op een 993

de Techart Performance waren verkrijgbaar:

vooraan: 8 x 18 ET 49 of 42
                achteraan: 9,5 x 18 ET 47 of 43

offset?

Het is de Techart Performer 18.

Prijs €1.000 met de banden op.

(ik heb ze al in de UK voor 1500pond gezien).

J

Velgen passen idd beter op die 964.
                      Op een 3.2 ook vet denk ik..

Ik heb velgen genoeg, anders was ik zeker geinteresseerd.
                      Wat zij de offsets? Blijkbaar vrij hoog als ze op een 964 passen. 3.2–> adapters…

Prijs OTK ?????? Ik vrees dat je binnen de kortste keer een moderator op je nek hebt.
                        Gelieve een richtprijs op te geven zodat iedereen weet wat je ongeveer wilt.

Groeten

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.