TechArt Module: cabriokap bedienen TIJDENS rijden& 19&qu

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster TechArt Module: cabriokap bedienen TIJDENS rijden& 19&qu

• Maker
    Discussie
  • Heeft iemand toevallig ervaring met die module ?
    Ze zou moeten toestaan dat je _veilig_ tot 40km/u de cabriokap open en dicht kunt laten gaan. Zonder dus je handrem te moeten gebruiken of of stil te staan

Dit zie ik echt wel zitten 8)

Wat het kost weet ik niet. Schijnt een 600tal $ te zijn volgens andere fora waar ik wat teruggevonden had.

Zijn er redenen om het niet te doen die ik misschien over het hoofd zie ?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • De velgjes zijn onderweg 8)

‘k zou beter de topictitel aanpassen feitelijk 😉

[quote=”torig”:2f6vzheb][quote=”Daggie”:2f6vzheb]Ik heb 11 achteraan ja.[/quote]

Dat geeft geen problemen ?
        Welke bandenmaat gebruik je op die 19″ velgen ?
        Is er een groot verschil in wegligging/stabiliteit/bochtengedrag ? (waarschijnlijk wel ; daarvoor doe ik het deels 😉 Afstappen van die continental bandjes zal ook wel al helpen denk ik )[/quote]

275/30 op de 11 breed van daggie 😉

[quote=”Daggie”:2nbkvyic]Ik heb 11 achteraan ja.[/quote]

Dat geeft geen problemen ?
          Welke bandenmaat gebruik je op die 19″ velgen ?
          Is er een groot verschil in wegligging/stabiliteit/bochtengedrag ? (waarschijnlijk wel ; daarvoor doe ik het deels 😉 Afstappen van die continental bandjes zal ook wel al helpen denk ik )

Ik heb 11 achteraan ja.

[quote=”Daggie”:2c3jd6f1]3 day shipping kan voor 350 dollar …

reken nog 31% tax en btw ook bij de prijs met shipping bij … Ik heb mijn velgen ook geïmporteerd uit Amerika, vandaar.

Knappe velgen trouwens, zeker voor die prijs![/quote]

Daggie, thanks voor die info!!!
              Een ex-collega is het nu allemaal voor me aan’t bekijken kwestie van shipping. Ze versturen toch gratis binnen de US.
              Echter, het antwoord dat ik van de zaak kreeg was “700$ shipping to Belgium”. Maar dan waren ze hier binnen de 3 à 5 dagen. Zo snel hoef ik ze toch nog niet te hebben, want ‘k heb nog geen banden…. 😀

Indeed mooi spul hé 8)

Knoet waarschuwde me wel al dat hij geen 10.5 zou pakken omdat dit mogelijks uit de wielkassen kan komen. Jij hebt 11 zei hij ?

3 day shipping kan voor 350 dollar …

reken nog 31% tax en btw ook bij de prijs met shipping bij … Ik heb mijn velgen ook geïmporteerd uit Amerika, vandaar.

Knappe velgen trouwens, zeker voor die prijs!

Mooi spul 😯

[quote=”knoet”:19z5xmcv][quote=”torig”:19z5xmcv]@Knoet: I know. Ben dan nu ook aan’t bieden op 2 setjes 19″ wheels voor het Ptje (1 setje 19″ GT3 velgen met banden & 1 DTM setje 😉 )[/quote]

goeie keuze 😉

vooral de link die je op msn toonde ❗ [/quote]

Ja, maar die cabriokap zou’k ook wel nog zien zitten 😉
                    Voor het geld steek ik dan natuurlijk liefst een andere uitlaat, maar da’s weer een andere kwestie 😈

Thanks!! Ik ben aan’t wachten op ‘t antwoord van een kennis in de US die shipping voor me gaat verzorgen, want die (afzetters!!!!) winkel vroeg maar liefst …. 700$ shipping 😕 shock:
                    Waarschijnlijk geen zin in, of geen affiniteit voor Europese landen die de oorlog niet echt gesteund hebben 🙄

Anyways, als het goed zit koop ik ze overmorgen en ga jullie de velgjes ondertussen niet onthouden ❗

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/19-PORSC … QQtcZphoto

Sluit ik me bij aan.
                      Gaan voor die velgen verdomme 😈

[quote=”torig”:3190ycjr]@Knoet: I know. Ben dan nu ook aan’t bieden op 2 setjes 19″ wheels voor het Ptje (1 setje 19″ GT3 velgen met banden & 1 DTM setje 😉 )[/quote]

goeie keuze 😉

vooral de link die je op msn toonde ❗

wel torig ➡ laat je volledig gaan he makker ,bij de keuze aan die setjes 😉 ………………….Velgen

Wel, gisteren voor de 1e maal cabrio gereden en ‘t viel in de smaak.
                            Die 12s zijn zo onoverkomelijk niet en een verwrongen kapmechanisme is het me niet waard !!!!

Bedankt Boxster & knoet 8)

@Knoet
                            : I know. Ben dan nu ook aan’t bieden op 2 setjes 19″ wheels voor het Ptje (1 setje 19″ GT3 velgen met banden & 1 DTM setje 😉 )

[quote=”knoet”:tqvtpf23][quote=”torig”:tqvtpf23]Zijn er redenen om het niet te doen die ik misschien over het hoofd zie ?[/quote]

volgens mij is het toch nog altijd het veiligste om de kap stilstaand te openen hoor…

ik heb al verhaaltjes gehoord van vervrongen kapmechanismes enz….

ook zit er soms een plooi in de plastic ruit, ik stap dan altijd ff uit om deze wat goed te duwen, zodat er geen blijvende plooien in komen.. gaat ook moeilijk al rijdende hé 😉

mijn mening: voor 600$ kan je wel enkele mooiere upgrades doen aan je P.[/quote]

De prijs is 450 € incl 16%VAT,dus dat is betaalbaar he alhoewel knoet hier duidelijk de voordelen heeft van stilstaand je kap te openen,ik let er ook op dat er geen plooi in het ruitje zit ,en van een vervrongen kapm -> kan ik ook al mee spreken en dit zonder al rijdend mijn kap te openen

groetjes Boxster

[quote=”torig”:3inpsyho]Zijn er redenen om het niet te doen die ik misschien over het hoofd zie ?[/quote]

volgens mij is het toch nog altijd het veiligste om de kap stilstaand te openen hoor…

ik heb al verhaaltjes gehoord van vervrongen kapmechanismes enz….

ook zit er soms een plooi in de plastic ruit, ik stap dan altijd ff uit om deze wat goed te duwen, zodat er geen blijvende plooien in komen.. gaat ook moeilijk al rijdende hé 😉

mijn mening: voor 600$ kan je wel enkele mooiere upgrades doen aan je P.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.