Technische controle

Home Forum Zeverhoekje Technische controle

• Maker
    Discussie

• Anoniem

…..gepasseerd op 17.10.05 en gezond verklaard….Yesssss

ik ga telkens met knikkende knieen naar die gasten (niet alleen met de P maar met eender welke wagen) ik haat dat eigenlijk.

Sorry wou ook eens zeveren in het zeverhoekje

gr
      Dakke

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Normaal gezien mogen ze van andere dempers niets zeggen daar het gaat om een vervangonderdeel.
        Dit in tegenstelling tot veren.

tja als je met een porsche 911 naar de keuring rijd heb je soms zo een snotaap die hem dan absoluut verder wil zetten mar helaas lukt het hem niet om de porsche te verplaatsen en dan moet ik toch even stiekem lachen
          (net zoals zijn collegas) en daarna loopt het wel meestal vlotjes

😉

Als ze er rode of gele dempers zien onderstaan doen ze soms heel moeilijk

[i]Wel op mijn Golf Cabrio van Bj 94 zitter er ook gele Koni’s ,en nog nooit iets van gezegd ,juist dit jaar vroegen ze de papieren van plaatsing door en erkende VW garage 👿 ,het papier had ik gelukkig 10 jaar geleden erbij gekregen!het was wel effe zoeken naar dat stukje papier ( het had allemaal te maken met het afregelen van de remdrukbegrenzer ) 🙄 vertelden die mannen van de keuring pfffff ,en dit met een auto die al tien jaar bij de zelfde eigenaar en keuring gaat ❓ ik snap het soms niet,gelukkig foutloos gekeurd maar toch was het eventjes schrikken .

Boxster[/i]

Hmmm… Gele koni’s… heb je geluk dat ze hem niet hebben afgekeurd !

Als ze er rode of gele dempers zien onderstaan doen ze soms heel moeilijk. Ben er met mijn MK1 al voor afgekeurd ! Heb ze dan gewoon zwart geverfd en teruggeweest. Toen was hij er wel door !

Als ze rieken dat het niet origineel is en iets speciaals…

Veel hangt ook af van wie je hebt natuurlijk.

Anoniem

als de auto netjes gekuist staat binnen en buiten,zien ze wel dat de eigenaar zij auto in orde houd ,ik denk dat het wel wat helpt wat zeggen jullie ervan

Ik kan enkel maar vermoeden dat het helpt. De mercedes die voor mij stond met 2 marokkanen hebben ze bijna 5 minuten dooreen geschud (je weet wel die test waar ze je lagers checken op speling) en ik moet zeggen als ze nog geen speling hadden dan hebben ze het nu wel (auto is trouwens afgekeurd)
                De mijne is welgeteld 20 seconden doorheen geschud maar die gasten zagen vanonder : 2 nieuwe gele koni’s achter, nieuwe draagarmen voor, nieuwe rubbers aan stuurstang etc. Sindsdien geen één keer in de regen gereden dus da blonk allemaal nog goed. Aan de andere kant wil ik liever dat ze hem goed testen zodat er toch ergens speling is je dit kunt repareren want de “onzen” scheuren toch net iets snediger dan de doorsnee wagen

gr
                Dakke

😉 wel dat is hier juist hetzelfde,ik ga liever door om een rit mee te rijden 😆 😆 ,als de auto netjes gekuist staat binnen en buiten,zien ze wel dat de eigenaar zij auto in orde houd ,ik denk dat het wel wat helpt ❗ wat zeggen jullie ervan

Greetz Boxster

Hangt van de gasten af… Ik ben toch ook altijd blij als het voorbij is.

Eender met welke auto, maar zeker als het iets speciaals is.

Vorige week met mijn vrouw haar Golf GTI MK2 geweest van 20 jaar oud: Blanco gekeurd…

Een van de komende weken moet ik weer met mijn elver gaan…

Heb ook inderdaad altijd dat akelig gevoel dat ze u gaan nekken omdat ge daar met een Porsche aankomt…

Maar in de praktijk blijkt dat allemaal mee te vallen. Babbelke slaan met die gasten enz ….

Gr.

Gert

bijna zo erg als een examen dus 😀

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.