Technische Controle Porsche 993

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Technische Controle Porsche 993

• Maker
    Discussie

• Pascal911
    Deelnemer

Hallo,
      zit met een serieus probleem.
      Gisteren naar technische keuring geweest,en zoals altijd met 5 tegelijk rond men wagen.
      Nu,hij is namelijk afgekeurd omwille van mijn xenonlampen,die er nota bene origineel 15 jaar geleden op stonden,ze zouden namelijk niet automatisch hun hoogte regelen.
      Nu vragen ze mij ,ofwel heel den boel te vervangen en de hoogteregeling ,in het dachbord eruit te nemen.Zoniet kan men wagen niet goed gekeurd worden.
      Ik naar huis en naar garage PORSCHE antwerpen gebeld,zij stuurden me vervolgens,via men chassinummer,een volledig lijst met de opties indertijd van deze wagen,nog maar is een bewijs dat deze er origineel op staan.De wagen is altijd door de schouwing geraakt,en nu zou ik men dure optie moeten vervangen door andere lampen,is dit normaal???
      Ben nu ten einde raad,wie kan me met dit probleem helpen?

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
      • Wij zouden op een beleefde wijze bij de stationchef en gewapend met alle voorhanden zijnde documenten ons gelijk trachten af te dwingen.

😕 😈 😕

volgens mij moet men de auto een groene keuringskaart geven aangezien hij nog altijd voldoet aan de confomiteit van 15 jaar geleden. als men deze regel niet zou hanteren dan zou geen enkele auto van ouder dan 2 jaar nog de baan opmogen aangezien deze de recentste uitlaatnormen ook niet halen. Volgens mij weer een verhaaltje jaloezie in het keuringsstation.

mvg

ken

ja wadde, wat is me da voor een zever…. typisch weeral… ik hoop dat je snel een groene kaart zal krijgen met de xenon lampen erop…
            suc6 en hou ons op de hoogte van het verdere verloop.

Naar een ander keuringsstation gaat kan hij niet… hij is verplicht daar terug te keren.

Ga naar een ander keuringsstation of laat een Porsche dealer ermee gaan als je op onderhoud gaat.

ik kan je niet helpen alleen maar veel succes wensen ,is weer een typisch voorbeld van miereneukerij.

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.