- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door .
-
Discussie
-
27 november 2014 om 21:56
Gegroet allen,
ik ben bezig met het invoeren van mijn eerste – en vermoedelijk voor lange tijd laatste – Porsche.
Porsche 911 3.2 Targa uit 1984. Ex-California. Wordt eerst nog ingeschreven in NL.
Ik hoop hier in de komende tijd in contact te komen met andere Porsche-drivers en/of met lotgenoten die de invoer en inschrijving van een US Porsche hebben meegemaakt.
Ik heb een korte dringende vraag op dit moment:
na invoer in België is een bezoek aan D’Ieteren nodig voor nazicht van de wagen. Na enkele weken wordt vanuit Porsche Duitsland voor deze specifieke wagen een “technische fiche” opgestuurd. Hiermee kun je dan de keuring “alleenstaand geval” opstarten.Vraag: kan iemand mij een voorbeeld van het uit Duitsland ontvangen document tonen? Bvb een foto of een scan? Het hoeft niet per se het volledige document te zijn, maar bvb de bovenste helft.
Vanuit NL stelt men mij voor om dit document alvast nu via de Porsche importeur NL aan te vragen. Maar ik ben niet zeker of dit document via NL wel 100% overeenstemt met wat wij hier nodig hebben. Er is wel ook een levertermijn van enkele weken door Porsche Duitsland, dus dat stemt alvast wel overeen.
Alvast bedankt voor de inputs.
Jan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.