technische info

Home Forum Porsche Talk technische info

• Maker
    Discussie

• PM

IMG_0977.jpg
      Heren,

iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Dit is net achter de rechter uitlaat.

IMG_0975_2015-02-21.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
      • [quote=”Igordiver” post=199348]Laten draaien en zien of er luchtbellen te zien zijn in het waterreservoir of na een testritje zien of het waterpeil gedaald is. Ook de rook uit de uitlaat bezien. Zou na paar minuten draaien niet meer mogen roken.[/quote]

wanneer er een serieus lek is in de scheiding tss olie en water gaat door de oliedruk toch altijd de olie bij het water en niet omgekeerd. dus zal na een poos draaien het waterpeil niet dalen maar stijgen of zelfs overlopen.

:up: keep us posted

PM

gelijk hebben jullie. Ik geef het een kans en maak een afspraak met die man.

Wim

Die mayo hoeft niet een reden te zijn om hem te laten staan, komt meestal van korte ritten en motor die niet geheel warm is.

Voor de rest heeft Igor je nog tips gegeven. :up:

Laten draaien en zien of er luchtbellen te zien zijn in het waterreservoir of na een testritje zien of het waterpeil gedaald is. Ook de rook uit de uitlaat bezien. Zou na paar minuten draaien niet meer mogen roken.

PM

Hoe weet je het verschil met mayo? Heb al foto’s gezien waar het er bijna uitliep. Dit is hier inderdaad wat minder maar kan dat geen begin zijn?

kan condens zijn van het lange stilstaan.

PM

Net een foto gekregen. Laten staan zeker? Of moet dit niet per definitie slecht zijn?
                      0265267442001.jpg

Wim

Claimen iets meer power, maar is te verwaarlozen, en inderdaad voor geluid.
                        Is mijn ding niet zo’n filter, slechte ervaring mee op mijn 3.2 💡

Verder zoals hier aangegeven, alle vloeistoffen vervangen, banden goed nakijken op DOT code en anders nieuwe erop als ze te oud zijn.
                        Gelijk ook alle radiatoren van koeling schoonmaken.
                        En bij eerste volle tank een cleaner erbij gooien en een flinke afstand rijden.

PM

Waarom doet men dit? Meer power? Ander geluid?

typ voor het chassisnr eens ‘porsche vin decoder’ in op een zoekmachine
                            K&N is zowat de bekendste en meest voorkomende leverancier van alternatieve luchtfilters. het systeem dat olie gebruikt icm schuimrubber geeft vaak problemen met de luchtmassameter.

PM

Ik kreeg enkele foto’s van iemand die zijn auto verkoopt. Er zit een speciale luchtfilter op. Kan iemand iets vertellen hierover. Dit is nieuw voor mij. Is er ergens een site waar je een chassis nummer kan controleren?
                              IMG_0044.jpg

IMG_0045.jpg

PM

Wat voor een schrik dan? Zo gevaarlijk zie ik er niet uit… denk ik :engeltje:

je hebt de belegging van je leven gedaan door …………………….hem niet te kopen :relaxman:

het zal idd zijn zoals Maarten schrijft, die verkoopt die zeker en vast maar heeft nen schrik opgedaan :mrgreen:

PM

[quote=”Jorge” post=198800]Rare kerel toch, als je bedenkt dat hij zijn vaste belegging een drietal weken geleden wilde verkopen aan “19000€ vaste prijs” :lol:[/quote]

Zaterdag was 15.000 goed, zondagmiddag 20.000, zondagavond niet meer te koop…. ik heb de belegging van mijn leven gemist blijkbaar… :happy: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.