technische info

Home Forum Porsche Talk technische info

• Maker
    Discussie

• PM

IMG_0977.jpg
      Heren,

iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Dit is net achter de rechter uitlaat.

IMG_0975_2015-02-21.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • S2

Hij wou hem best verkopen, maar zag vervolgens na een tip, zijn auto op een forum verschijnen en dacht: …. neen, in dat wespennest ga ik niet roeren …. waarop je een mailtje kreeg. 😉

Die auto blijft zeker wel te koop staan, alleen niet voor iemand die weet wat hij koopt.

(PS: Dit zijn wilde veronderstellingen van mijnentwege, alle overeenkomsten met de realiteit berusten op toevalligheden. Er kan dan ook geen enkele conclusie getrokken worden uit mijn schrijfsels 🙂 )

Rare kerel toch, als je bedenkt dat hij zijn vaste belegging een drietal weken geleden wilde verkopen aan “19000€ vaste prijs” 😆

:happy: :happy:

LOLROFL een lekkende 996 tiptr als belegging; dan heeft die vast advies ingefluisterd gekregen van DEZE jongen :mrgreen:

eerder een grapjas , belegging 🙄

PM

Grap van het weekend: krijg net een email van de verkoper. Hij is niet meer te koop. Hij zal de wagen zelf houden als belegging. Wat een klojo’s zeg! 😈

je kan ook wel lekvrije wagens vinden hoor, kleurencombo is the max :up:

Die uitlaat is toch niet origineel of vergis ik me?

een nieuwe otto en telefon koepen 😉
                        ziet er een flinke lek uit en is moeilijk om te zeggen zo op een foto.

PM

John.béton: reeds gedaan hoor. in mijn verkenner staan ze zoals het moet, als ik ze upload staan ze weer als voorheen. Ik vermoed dat dit komt door de foto’s te nemen met een iphone.

P.S. vergeet de oorspronkelijke vraag niet é. 😀

in verkenner op de gedraaide foto rechts klikken en dan kiezen links of rechtsom draaien. 😉

PM

en het draaien van de foto’s lukt me echt niet…sry daarvoor 😳

PM

Voor de rest zag het er een propere wagen uit. Wel geen cabrio.. 🙁 Zal nog mijn best moeten doen bij mijn madam…

126.000 km van oktober 98. Toffe kleurencombinatie, dat wel. Even laten bezinken en verder informeren omtrent dit gegeven.
                                IMG_0978.jpg

IMG_0979.jpg

als de auto voor de rest klopt en jou aanspreekt kan je voor de verkoop ‘eisen’ dat de auto geleverd wordt na een onderhoud en lekvrij.

PM

Dus niet goed als ik het goed begrijp.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.