Techno classica

Home Forum Porsche Uitstappen Techno classica

• Maker
    Discussie

• Igor Duerloo
    Deelnemer

Het is weer zover. Gaan er buiten een weekend met Rufie nog mensen naar TC in Essen?
      Ik ga vrijdag.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • Graag gedaan 🙂
        @ Stoffels, ik geloof dat ‘t volgende koppel een bod gedaan heeft 🙂

[quote=”Igordiver” post=202867]Was weer dik de moeite … Hier de prentjes

De laatste prentjes zijn genomen op de parking van het hotel waar blijkbaar ook een exposant verbleef.[/quote]

Tnx 4 sharing !!

@ Porsche 1988 dat is idd geen slecht idee. Heb daar trouwens 2 halve dagen met Triekmans rondgelopen, die had zijn nr doorgestuurd. Altijd leuk om met gelijkgestemde zielen over je hobby te kunnen praten hé.
            Er stonden idd mooie auto’s ik moet dringend de foto’s eens van mijn toestel halen heb er zo een kleine 220 denk ik..

heb helaas niet kunnen gaan. Dochtertje is vorige week dinsdag opgenomen in ziekenhuis met uitdroging en dan stelt ge wel uw prioriteiten natuurlijk. Nu aftellen naar volgende beurs.
              door de foto’s te bekijken ben ik er toch een beetje geweest.

@igor. op de roze bentley (die op je op foto pagina staat) heb je toch wel een bod gedaan hoop ik ! 😉

@maarten vr

We stonden er ook toen het doek over de wagen viel.
                Mss de volgende keer een forumherkenning dragen.
                Stonden mooie wagens op die stand hé

ik zag op facebook enkele foto’s passeren van enkele prachtige porsches.
                  Meestal kon ik net ook lezen wat de vraagprijs was…..holy shit…….vind dat het wat overdreven begint te worden.

Die is verkocht op vrijdag, wij waren dan net op die stand en 5 minuten later lag er een doek over…
                    Verbaasde me hoeveel auto’s er ook effectief verkocht zijn gezien de torenhoge prijzen.

Idd een hele mooie beurs…
                      Wij zijn 2 dagen geweest donderdag en vrijdag.
                      Een mooie turbo gezien met slechts 39000km…

Attachments:
                      • image_2015-04-19.jpg

Er stonden inderdaad nogal wat Carrea GT’s te koop.
                            Maar wie is er zo zot om hiervoor meer dan 1 miljoen euro voor te geven…

Prijzen zijn echt niet meer realistisch te noemen als je het mij vraagt…

Bedankt voor de foto’s!

Was weer dik de moeite. Wat mij ‘t meeste opviel was een hoog aantal carrera GT’s dat te koop stond, beduidend meer dan andere jaren. Ook Lambo Countach en Testarossa’s zijn massaal uit de garage gehaald en op de markt gezet.

Hier de prentjes

De laatste prentjes zijn genomen op de parking van het hotel waar blijkbaar ook een exposant verbleef.

Ja, eigenlijk wel, ik heb een praatje gemaakt met iemand van Porsche op de stand en hij vroeg toen ik afscheid nam of ik al een giftset has gekregen. Meer heb ik er niet voor gedaan 🙂

Zitten mooie foto’s tussen. Die giftset, kreeg je die zomaar ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.