Techno classica 26-30/03

Home Forum Porsche Uitstappen Techno classica 26-30/03

• Maker
    Discussie
  • Nog geen draadje over dacht ik.
    26/03 tot 30/03 techno classica in Essen.
    Wie gaat?
    Ikzelf ben er zowizo op vrijdag 28/03 met overnachting in Essen zodat ik eventueel ook zaterdag nog kan gaan.
    Zijn er met 2 andere koppels, ene met een celica eerste serie en de andere heeft zopas een 924 ingevoerd en ingeschreven uit Nederland. heeft zijn weg naar het PF nog niet gevonden dus zal die is overtuigen 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • @Bladerunner,200% zeker dat die btuine gmodel ni van gette is geweest ,veel donkerde kleur en opendak heeft er ni in geweest ,en interieur klopt ni :drink:

Het is een 1972 dus ölklappe en daarom veel duurder.
        Geen S maar een E

… vraagprijs: 73.000€

Teveel wegens:
        non-matching
        geen origineel interieur, zelfs niets tijdcorrect
        geen originele koets
        geen originele velgen

Maar … ziet er uit zoals ik hem zou zelf samenstellen. *luv

Ik heb de lieve man een tegenbod gedaan. ik verwacht er niet teveel van….

Looks a million bucks, maar wat kost zo’n Kelly nu?

Ik heb hier iets langer bijgestaan dan normaal.
            non-matching 1972 E. Met RS ombouw. Kleur is trouwens originele kleur. Body full resto 5 jaar geleden, motor 3 jaar geleden.
            Nu nog madam overtuigen … :hail:

foto1.jpg

foto3.jpg

24E9.jpg

achja, dromen mag ook…

naar goede gewoonte heb ik een foto-verslag gemaakt.
              hier enkele voorproefjes, en meer fotos op Liebe zu Ihm

Volgens mij waren er meer Dino’s in Essen dan dat ze er ooit gemaakt hebben. :wtf: Maar ik zou er wel eentje in mijn garage willen. :lekker:

Volgens de prijzen in Essen zou ik dringend mijnen Targa (veel) hoger moeten laten verzekeren. 😯

En op vraag van Ghost.

20140328_135003.jpg

Ook even een setje reservesleutels, voor alle merken, opgemerkt, gewoon vrij te koop. :think:

20140328_124347.jpg

Buiten dachten we de ex van de Gette gezien te hebben. Voor de eventuele geïnteresseerden, ik heb ook een foto van de verkoopsgegevens.

20140328_173407.jpg

Was toch weer de moeite. Op de stand van Porsche zelf stonden niet veel wagens maar het is duidelijk dat men het classic gebeuren nog wat extra gaat supporten.
                  Prijzen lijken mij iets of wat gestabiliseerd na de forse stijging de afgelopen 2 jaar al heb ik er minder aandacht voor gehad. Godverse files hebben het toch wat verziekt 😈
                  Toch meer 928 gezien dit jaar :up: , vooral het GTS model lijkt me wat in de lift te zitten.

Hier de foto’s
                  Extra aandacht voor Dino’s weliswaar aangezien ik een Dino fan meehad 😀

Ook ff heen geweest, hotelletje naast de Messe genomen :salut:
                    Doe ik volgend jaar weer heerlijk na een ontbijtje wandel je er heen :up:
                    Mooie gezellige beurs, heb genoten.

roy

Juist terug van essen.
                      Porsche domineert dus zwaar die beurs:-p en die prijzen zijn maal 3 .maar anders was weer dik in orde!!!

Inderdaad de prijzen zijn 😯
                        Ben er gisteren geweest samen met een medeforummer.
                        Ik heb voor hem een foto gemaakt met Magnus Walker.
                        Zal hier wel verschijnen een dezer dagen denk ik 😀

Bij elfgoed staat één te koop.

Gisteren geweest :up: het was weer top,en ook de prijzen gingen weer de hoogte in,op de stand van Porsche classic was Magnus Walker aanwezig :first: hij was back stage aan een tafeltje aan het lunchen.
                            voor de rest veel volk en mooie *porsche gezien,echt een aanrader

Wim

Umwelt sticker…………..ik ga al ruim 20 jaar naar Duitsland en mijn zwager heeft de Speedster van ons met Ned. kenteken, en ik ging ook regelmatig met een oudje naar daar en woont dus op de grens van Essen en Dusseldorf plus in een Natuur beschermd gebied, maar geen haan die er naar kraait of je nu een sticker hebt of niet.

Tip, de Duitsers kijken er zelf niet meer naar, hahahahaha

aa, ik zou al content zijn moest ik aan zijn gegevens kan geraken.

[quote=”tenne” post=162714]ik kan jammer genoeg niet gaan,
                                  maar als er iemand originele WTL targa ( 84-89 ) ziet staan ,moet maar aan die verkoper zijn gegevens eens vragen
                                  en je kan deze mij bezorgen via dit forum[/quote]
                                  Zie nu pas je vraag…dus te laat, maar misschien kunnen de anderen de contact gegevens vragen, er staat een rode turbo targa. Dus nog beter dan een WTL targa, nee ? Ziet er hetzelfde uit.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.