Techno classica 26-30/03

Home Forum Porsche Uitstappen Techno classica 26-30/03

• Maker
    Discussie
  • Nog geen draadje over dacht ik.
    26/03 tot 30/03 techno classica in Essen.
    Wie gaat?
    Ikzelf ben er zowizo op vrijdag 28/03 met overnachting in Essen zodat ik eventueel ook zaterdag nog kan gaan.
    Zijn er met 2 andere koppels, ene met een celica eerste serie en de andere heeft zopas een 924 ingevoerd en ingeschreven uit Nederland. heeft zijn weg naar het PF nog niet gevonden dus zal die is overtuigen 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Net terug van Techno Classica. Ga daar al vele jaren naartoe, soms sla ik eens een jaartje over. Nu was het alweer 2 jaar geleden. Wat me dit jaar opviel : massa’s, maar dan ook massa’s 911’s te koop. Vooral de modellen tot 1973 en de modellen SC en 3.2. En dan die prijzen…onwaarschijnlijk hoog soms. Zeker die tot 1973 kosten enorm daar. Ik wist dat de prijzen hoog waren, maar zo hoog ? En toch stond er op velen al “verkauft” dus blijkbaar geraken ze toch weg.
      Porsche was aanwezig met de classic afdeling. En er was een handtekeningsessie met Magnus Walker himself !
      Buiten de enorme aantallen 911’s ook heel veel Mercedes. En zomaar eventjes 3 Bugatti Veyron’s naast elkaar rechtover de Porsche stand. En zelfs enkele 2 pk’tjes aan prijzen om u tegen te zeggen: er stond er eentje aan 25.000 euro. Had wel nog maar een goeie 2.000 km op de teller. Maar er stond een andere, aan 15.000 euro die toch al verkocht was.
      Al bij al een mooie editie dit jaar vond ik, met ook veel wagens buiten op de verschillende parkings met 2e handswagens.
      Opgepast als je er naartoe rijdt: best via Dusseldorf als je geen umwelt sticker hebt, anders riskeer je in zones te komen waar je niet mag rijden zonder de sticker. Zie site van Siha voor plan.

Ga vrijdagmiddag heen, heb een hotelletje genomen en kan zaterdag fris starten :up:
        Was de laatste keer helemaal op, 3 uur heen en 3 uur terug en de hele dag slenteren :lekker:
        Meest kom ik Koen wel even tegen, we zullen zien :drink:

Alvast een opwarmertje met de foto’s van vorig jaar.

TC 2013

Porsche Classic zal ook weer aanwezig zijn op de Technoclassica met een uitgebreide voorstelling van de ondertussen 52.000 onderdelen voor de klassieke Porsches.
            De viering van 40 jaar 911 turbo zal centraal staan, en niemand minder dan the Urban Outlaw Magnus Walker zal op Technoclassica aanwezig zijn en enkele handtekening sessies doen.

meer info op Liebe zu Ihm

das ook weer waar. zo ver had ik nog niet gedacht. 😀

😀 Ik U ook hoor.
                Is interessant voor andere forum leden 💡

lol, denk dat ik u nog wel ga herkennen.

Ik zal een forum lanyard aan mijn nek hangen als ik eraan denk.
                    zo zijn we herkenbaar 😎

Zou inderdaad tof zijn. :drink:

ik kan jammer genoeg niet gaan,
                        maar als er iemand originele WTL targa ( 84-89 ) ziet staan ,moet maar aan die verkoper zijn gegevens eens vragen
                        en je kan deze mij bezorgen via dit forum

Check 😀 😀
                          Donderdagmorgen tot vrijdagavond
                          Weekend te druk…

Kan best zijn, zou tof zijn jullie nog eens te spreken IRL.

Lopen mekaar misschien wel tegen het lijf dan 😀

Ik ga op vrijdag.
                                Samen met een medeforummer :up:

roy

Ik ga vrijdag(avond) tot zondag

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.