Techno Classica Essen

Home Forum Porsche Uitstappen Techno Classica Essen

• Maker
    Discussie

• kristpie
    Deelnemer

Schijnt de moeite te zijn.

http://www.siha.de/

Öffnungszeiten
      Vorschau: Mittwoch, 26. März 2008 16.00 – 20.00 Uhr
      Donnerstag, 27. März 2008 10.00 – 18.00 Uhr
      Freitag, 28. März 2008 10.00 – 19.00 Uhr
      Samstag, 29. März 2008 09.00 – 18.00 Uhr
      Sonntag, 30. März 2008 09.00 – 18.00 Uhr

Schnäppchen-Markt Techno-Collecta Open-Air
      Samstag, 29. März 2008 09.00 – 18.00 Uhr
      Sonntag, 30. März 2008 09.00 – 16.30 Uhr

Eintrittspreise
      Erwachsene 20,00 €
      Jugendliche, Schüler (bis 17 Jahre), Studenten, Arbeitslose und Behinderte (gegen Vorlage eines Nachweises): 16,00 €
      Kinder und Jugendliche (8 bis 16 Jahre): 10,00 €
      Kinder (unter 8 Jahre in Begleitung Erwachsener): freier Eintritt
      Gruppen ab 20 Personen p.P. 18,00 €
      Premium Ticket
      (für die Vorschau am 26. März 2008)
      inklusive 1 Messekatalog-Magazin: 30,00 €
      Kartenvorverkauf: +49 (0) 201 – 72 44 290
      Messekatalog-Magazin 10,00 €

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • Mooie foto’s Alain .
        Morgen komt mijn maat Silvain met zijn foto’s .
        Ik zal ( als er tijd is ) de beste uitselecteren en ze ook in een album zetten .
        Hij heeft pas een nieuw toestel en maakt ook steeds erg leuke foto’s

HIER nog een deel leuke

Ik heb ook een selectie gemaakt uit meer dan 400 foto’s.

Klik op onderstaande afbeelding voor het volledige album :

[url=http://rufie-porsche.skynetblogs.be/:1tuyu2nn]

Ben er ook afgelopen vrijdag naartoe geweest.

Een deel van mijn foto’s vind je hier:

http://po944.spaces.live.com

(Helaas niet allemaal mooi scherp, vanwege de moeilijke belichting)

@Rufie : Daar heb je gelijk in . Daaromvond ik het niet zo erg dat ik Antwerpen of Maastricht heb moeten missen .Deze wilde ik niet missen .
              Voor mij is dit DE beurs die ik elk jaar niet mag missen .

@Luke
              : Nog niet , maar ik heb wat ge-experimenteerd en heb een andere (betere) instelling gevonden . Het volgende toestel volgt weldra . Ik heb een bod gedaan op een Canon D350 . Kan ik deze niet bemachtigen ga ik een nieuwe D400 halen . Nu wil ik een beter toestel . Alain welk toestel heb jij eigenlijk want dat is ook super ?

Ik denk dat die 550 uit de fabriek een andere versie is, dan die uit monaco.
                Is misschien een race versie fzo? Ik heb ze altijd al gezien zoals de 550 uit monaco

mooie foto’s, Koen!! ander toestel ondertussen?

Mooie foto’s Koen, want de belichting daarbinnen is toch niet optimaal.
                    Het was idd de moeite. Als je die beurs gezien hebt, moet je geen enkele andere oldtimers-beurs meer bezoeken in een jaar.
                    Mijn foto’s volgen nog wel.
                    Ik vind alleen bij die 55O spyder, zijn die knipperlichten wel origineel ?Was deze week in Zuffenhausen, bekijk bijv deze foto, ziet er totaal anders uit :

[quote=”porsche914orange”:2zd2tnwh]Leuk dat je kon zien waar die 550 overal geweest is. 😉
                      Van amerika, naar japan, frankrijk, engeland, enz[/quote]

Inderdaad 😉

Anoniem

Net terug, was weer fantastisch en toch nog goed te doen van het volk. Viel me op dat er dit jaar veel Porsches waren. De prijzen zijn inderdaad wat normaal geworden.
                        De afwezigen hadden weer al eens ongelijk !

[quote=”911-lover”:2v0xswz5]

[/quote]

Leuk dat je kon zien waar die 550 overal geweest is. 😉
                          Van amerika, naar japan, frankrijk, engeland, enz

Wij zijn vrijdag geweest .
                            Doordat mijn zoon mee was heb ik natuurlijk heel wat minder foto’s kunnen maken als normaal en ben dus ook ergens bij 250 gestopt . Ook hebben we (daar hij moe werd) niet alles gezien maar toch het meeste ;
                            Verschillende prijzen waren idd normaal andere astronomisch hoog . Bvb een Ferrari voor 3.000.000 € .
                            Wel waren er weer vele zeldzaamheden te bewonderen waaronder bvb een Porsche 968 Turbo RS ( één van de vier ooit gebouwde)

Fotoojes te zien HIER

Enkele teasers

Het laatste prototype van de 993 TT .Eerste in gebruikname 1993 terwijl de voorstelling voor het mubliek pas in 1995 was

Anoniem

[quote=”porsche914orange”:31vwj6tt][quote=”kurt 993″:31vwj6tt]Ik ga ook naar jaarlijkse gewoonte op zondag en het is er groot genoeg , dus geen overompeling.[/quote]

😕 Gisteren was er al veel volk, te doen.
                              Maar vandaag was er al echt héél veel volk naar mijn goesting.
                              Hopelijk voor degenen die zondag gaan is het te doen[/quote]
                              ‘k Zal het u morgen avond weten te zeggen of het te doen was op zondag… 😀

[quote=”kurt 993″:5ksm1ca0]Ik ga ook naar jaarlijkse gewoonte op zondag en het is er groot genoeg , dus geen overompeling.[/quote]

😕 Gisteren was er al veel volk, te doen.
                                Maar vandaag was er al echt héél veel volk naar mijn goesting.
                                Hopelijk voor degenen die zondag gaan is het te doen

😯 Wij zijn net terug van 2dagen Essen. T’was weer echt de moeite. Heb zo’n 250 foto’s genomen. 😆
                                  Kheb de indruk dat de prijzen van de auto’s toch wat normaler geworden zijn, enkele toch.

Ik heb ook een muismatje van een 356 gewonnen bij porsche, door enkele onderdelen bij de juiste auto te leggen 😆

Foto’s zullen volgen

Ik ga ook naar jaarlijkse gewoonte op zondag en het is er groot genoeg , dus geen overompeling.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.