Techno Classica Essen

Home Forum Porsche Uitstappen Techno Classica Essen

• Maker
    Discussie
  • Messe Essen van 21-25 maart 2012

http://www.siha.de

wie gaat er hier naartoe?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Wou je targa nog eens komen bekijken maar is dus te laat.

Was eveneens in Essen en die oudere elfjes werden daar verkocht voor waanzinnige prijzen en niet altijd in zustand 1.

Bij August Classics in Ohain bij brussel staat er zeer recent een 996 gt3 mk1.
      Het huis heeft een reputatie van correcte auto’s te verkopen maar wel prijzen aan de bovenkant van de prijsvork. Je ziet maar.

Ik blijf verder zoeken naar een 2.2 of 2.4 E of S. Indien je iets weet staan hoor ik het graag.

ja, we hebben er te veel. Kunnen niet met alles rijden. Ook al zijn ze allemaal ingeschreven.
        Maar nog altijd op zoek naar een 996GT3 Mk1 clubsport. Nog niets gevonden. Op het gemak aan het kijken. Tot ik iets geschikt tegen kom 💡

[quote=”porsche914orange” post=93926]
          Mijn targa is daar verkocht aan een aardige prijs :relaxman:[/quote]

Plaats aan het maken Cedric ❓ ❓ ❓

Voor mij is het een geslaagde beurs geweest. En dat zonder zelf te gaan.
            Mijn targa is daar verkocht aan een aardige prijs :relaxman:

bedankt voor de toelichting want ik ken weinig van die zaken, bleek dus toch echt en gezien de tijdsperiode en de grote afstand van die rallye is zo’n setup al beter te verklaren 😉

Rocco,

die 911 bij Hall&Hall was wel een 911 met een ongelooflijke race geschiedenis. Die stond er in identiek dezelfde configuratie als waarmee Edgar Hermann deze 91 (niet te verwarren met Hans Herrmann zoals wel eens gebeurd) in 1968 de London-Sydney rallye gereden heeft.

Voor fans van moderne Porsches misschien niet echt top, maar de liefhebber van de 911 tout court met interesse voor race geschiedenis (waar ik mezelf dan toe reken al gaat mijn absolute voorkeur naar nog oudere wagens mn 356, 550 ,718 en 904) zullen dit zeker apprecieren.

De bijna identieke zus van mijn 968CS die er te koop stond voor 38900€ was voor het einde van de beurs verkocht. De kilometerstand was nog 4000km meer dan de mijne heeft .
                  Volledig origineel .
                  Het is dus niet voor niks dat ik alle originele stukken (velgen , pinkers etc) heb bijgehouden .

Stomme vraag waarschijnlijk maar wat is de bedoeling van die laatste ? is dat serieus bedoeld of om te lachen, met die 4 claxons en zo’n kooi kan ik enkel denken aan de olifantenjacht :mrgreen:

wel mooie foto’s thx :respect2:

ik heb wat fotootjes van het moois op Technoclassica op Liebe zu Ihm gezet. 3 dagen daar rondgelopen, het was de moeite weer.

Ik kijk uit naar volgend jaar, al hoop ik dat Retroclassics in Stuttgart dat niet opnieuw samenvalt.

kdacht eerst da die prijzen in DM waren,xant amai zenne zo overdreven prijzen :wtf:
                        Die carrer 3.0 was wel een mooie :respect2:

2.7 RS van 1973 voor 225.000 eurokes, zichtbare roest aan de A stijl en natte blok inbegrepen.
                          Buiten op de parking ook te gekke prijzen voor aftandse wagens van alle merken.
                          Binnen stond boven een nette grijze carrera 3.0 op carbukes die net verkocht was. Heb kort gesproken met de verkoper/eigenaar en hij was zelf verbaasd van zijn verkregen prijs 😐

Geert.

Wim

Zal verslag vanavond wel krijgen van Timo, die zijn deze morgen om 6 uur 30 vertrokken naar daar.

Tsja, en de prijzen, die zijn al langer als voor Essen zo extreem, en dat heeft gewoon met de recessie te maken. 💡

vandaag met Gette naartoe gegaan,er stond wel serieus gerief,maar die prijzen manman, :wtf: precies nog in DM :-p

[quote=”reys” post=93601]
                                Het echte mooie materiaal staat er niet meer, bijna alle ten toon (TE KOOP) gestelde Porsches waren niet meer in volledige orig staat!!!
                                [/quote]
                                Niet akkoord, het mooie materiaal stond er zeker wel.
                                Uiteraard waren er diverse conversies en transformatie looks, maar als je goed had gekeken had je zeker het top materiaal opgemerkt met bijhorende documenten. De prijzen waaren dan ook in verhouding.

[quote=”bladerunner” post=93627]Ik zie een mooie foto van een oude Targa met glazen dak. Met googelen vind ik niets. Iemand enig idee waar ik zoiets vind en wat het kost? :respect2:

Ondertussen gevonden,

Urwerk

Heb prijs gevraagd, maar in de tekst spreekt men van ongeveer de helft van het vijfcijferig getal dat men bij Porsche vraagt voor een origineel Targadak. Dus zal het een viercijferig getal worden. 😥 :cry:[/quote]
                                  Als je ooit in de buurt bent zeker eens langsgaan.
                                  Ik heb nog nooit een garage gezien die zo clean is, er wordt wel degelijk gewerkt maar nergens is er een oliedruppel of vuil te vinden, zelfs geen strepen op de vloer ondanks men er hoogstaand restauratie werk uitvoerd. Voor mij een raadsel. Een origineel gerestaureerde 911SC stond te wachten op een nieuwe klant voor een prijskaartje van 125.000 euro.
                                  “Deutsche Gründlichkeit” noemt men dat 😉

Voor de liefhebbers:
                                  Urwerk 1:1
                                  Industriestr. 13 d
                                  D-34260 Kaufungen (Kassel)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.