Heb prijs gevraagd, maar in de tekst spreekt men van ongeveer de helft van het vijfcijferig getal dat men bij Porsche vraagt voor een origineel Targadak. Dus zal het een viercijferig getal worden. 😥 😥
Bedankt Koen ,mooie foto’s en materiaal aanwezig .
Spijtig genoeg vind ik geen gaatje om er heen te gaan 😥
Anoniem
23 maart 2012 om 18:16
Koen bedankt voor de foto’s :applaus: :respect2: , zo lijkt het toch een beetje dat ik er ook was.
Anoniem
23 maart 2012 om 15:47
Mooie en vooral veel foto’s Koen!
Gisteren ook geweest, elkaar niet tegengekomen blijkbaar…
Het echte mooie materiaal staat er niet meer, bijna alle ten toon (TE KOOP) gestelde Porsches waren niet meer in volledige orig staat!!!
Had het (on :sarcastisch )geluk om met een rasechte P-kenner op pad te kunnen zijn dus recht van spreken 😉
Vb lightweight 2.7 RS voor 400000E met gewone deuren? incl opgeplakte geluidsisolatie? erin, ook veel US import, vervalste RS’en, orig 964 RSR 3.8 met 993 motor?…………
Onderdelen: hmmmmmm wat niet op ebay verkocht geraakt,….
Hier zijn ze William 🙄 😉
Vandaag met de vriendin en een paar maten naar Essen gereden om voor mij de niet te missen beurs Techno Classica weer te bezoeken .
Het was vandaag de eerste dag dat het voor het publiek openging en gaat nog tot zondag door .
Het was er vandaag enorm druk wat het maken van mooie foto’s zeker niet makkelijk maakte , maar het aanbod was weer enorm .
We hebben ondanks het vermoeiende dagje weer enorm van genoten .
De kleine 800 foto’s vinden jullie HIER terug
Misschien een reden om de twijfelaars toch te overhalen om erlangs te gaan .
Enkele teasers
Anoniem
22 maart 2012 om 22:34
Waar blijven de foto’s Koen :sarcastisch
Ik heb niet de mogelijkheid gehad tijd te maken om mee te gaan 😕