- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
2 april 2011 om 16:32
Na het vroege opstaan en toch wel een druk ritje kwamen we eindelijk in de buurt van Essen . De beurs waar we al een jaar naar uitkijken en naar mijn mening de beste beurs van Europa is .
Doch in Breidscheid stonden we al stil . Het was er druk , superdruk . Aanschuiven geblazen tot aan de hallen . Daar werden we door de Politie rondgeleid langs alle parkings die VOLZET waren en werden zo terug richting snelweg gestuurd richting Dusseldorf naar verder gelegen Parkings . Na ellenlang aanschuiven mijn stoute schoenen aangetrokken , omgekeerd en op goed geluk naar de hallen terug gereden . Ik zou in de buurt een parkeerplaats vinden . Aangekomen was de ploitie daar weg en mochten we in de ondergrondse parking aan de hallen . Bijna twee uren verloren voor niets .
Het werd dus dit jaar een race tegen de tijd met de hoop zo veel mogelijk te zien .
Dit werd niet vereenvoudigd door de massa’s bezoekers en vele etters die zien dat je een foto wil maken , ineens voor de wagen springen terwijl ze je blijven aanstaren met een grijns en dan even gaan telefoneren , gesprekje voeren met partner etc .
En dat niet éénmaal maar de hele dag (over de 100 keer) . Nog nooit meegemaakt en we moesten ons goed in bedwang houden om niet uit te flippen 👿
Uiteindelijk hebben we alles kunnen zien behalve één plein buiten .
De beurs was weer de moeite waard al heb ik tegenover andere jaren toch leuke exoten gemist . Ik denk aan exclusieve modernere Mercedessen (zoals SLR’s) , Ferrari’s (zoals de FXX) , Porsches (GT3R , 918RSR , Gemballa’s en RUF’s , 968 Turbo S of Turbo RS ) , Koenigseggs etc .
Ook dit jaar geen exclusieve oude Porsches zoals 904’s 908’s , 910’s enzoverder die er normaal gezien wel elk jaar ergens staan .
Maar daarom geen minder leuke beurs .
Ik heb er bijna 900 fotootjes gemaakt waarvan er na uitzuivering 759 zijn overgebleven .De fotootjes kunnen jullie HIER bekijken .
Enkele teasers
924 GT/S Clubsport
Mijn favoriet van de beur
993 GT2
Flajole Fourrunner van 1955 (nooit eerder gezien)
Audi Quattro Roadster (Treser)
Fiat 8V Ghia “supersonic” 1953
Peugeot 402 1938
Prototype Golf 1 Cabriolet 1976
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.