Techno Classica Essen

Home Forum Porsche Uitstappen Techno Classica Essen

• Maker
    Discussie

• Jef Noelmans
    Deelnemer

Beste Porchisten,

gewoon uit nieuwsgierigheid : zijn er onder jullie nog personen die naar de Techno Classica in Essen zullen afzakken?
      Ik ga hier toch al enkele jaren naartoe. Voor mij DE beurs voor de auto liefhebber.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Yep ook van de partij wij gaan ook op vrijdag :happydance: echt de moeite daar als je binnenkomt weet je niet waar eerst te kijken 😉

wij gaan ook naar essen en maken er een weekend van.

normaal gezien is er al een topic over deze beurs en die van atwerpen.

wij slapen in het hotel movenpick
          :popcorn:
          dicht bij het centrum en niet ver van de messe :up:

Triekmans laat eens weten wanneer je komt dan spreken we af .
            Groeten Funny .

Ik ga er ook voor de eerste keer naartoe, kom speciaal een weekje vroeger naar Belgie…

vrijdag 12/4aanwezig samen met de Gette :drink:

Dan moet je zeker mee Wes .
                  Is echt verslavend die beurs

Nog nooit geweest… :sleep:

Probeer er op zaterdag te zijn

Om dezelfde reden ga ik ook steeds op vrijdag. Ik vind de beurs meer dan de moeite waard om een snipperdag voor te nemen.

Vrijdag zijn we er, vorig jaar was er op zaterdag te veel volk voor mij.

Aanwezig 12 en 13/04. Overnachting in het welcome hotel in Essen.

Zoals steeds mag je je verwachten tussen de 500 en 900 fotookes :coolness:

Koen jij bent onze fotograaf ter plaatse . :up:

Iets waar ik een hekel aan heb om te doen . 😥

Ook weer aanwezig (traditiegetrouw zoals vele jaren voorheen)

Ik ben zeker aanwezig, al 8jaar dat ik ieder jaar op rij ga !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.