Techno Classica te Essen (D)

Home Forum Porsche Uitstappen Techno Classica te Essen (D)

• Maker
    Discussie
  • Van 2 tot 5 april is het in de Gruga hallen te Essen weer feest voor de autoliefhebber .
    Dan is het weer de jaarlijkse Techno Classica .
    Wij gaan erheen op vrijdag .
    Gaan er nog mensen van hier ?
    Deze beurs is een echte aanrader waar er steeds een super hoog gehalte aan Porsche te vinden is .

Fotootjes zullen zeer zeker weer volgen .

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Die Blitz vond ik geweldig en weerspiegelde een deel van mijn leven .
      Ikzelf heb ook jaren een quasi identiek dezelfde Blitz gehad (opgekocht door een privé museum te Rotterdam) en Porsche erop weerspiegeld mijn huidige passie 😀

ik ben zowel donderdag als vrijdag geweest, en ook ik had de indruk dat er minder wagens waren die verkocht waren tov de vorige jaren. Ik vond het verder echt wel weer de moeite om te gaan, als je bekijkt wat voor leuks daar allemaal bij elkaar staat.
        Enkele voorproefjes van wat er voorlopig in 2 delen op Liebe zu Ihm staat
        In de nabije toekomst zullen er nog meer fotos toegevoegd worden. Dan laat ik jullie hier wel iets weten.

Anoniem

Heb dat ook opgemerkt, maar ik vond dat er toch minder dan vorig jaar waren waar “verkauft” op stond. Ofwel was het omdat ik dit jaar op zaterdag ben geweest, en vorig jaar op zondag 🙄

Deze bedoelen jullie

Maar wat me ook opviel in Essen was dat het grootste deel (om niet te zeggen bijna allemaal) erg overprised waren .
            Crisis ❓ Welke crisis ❓

Anoniem

[quote=”porsche914orange”:3eq1fj0k]stond in hal 3 een MB SLR te koop, mat zwart. 225000 eur 😯 Zijn die dan zo gezakt in waarde, minder dan de helft van de nieuwprijs[/quote]
              Heb die ook zien staan, misschien was de prijs zo laag wegens het vreemde kleur (mat zwart) ? Heb me ook dezelfde bedenking gemaakt… Volgens mij een goede investering.

stond in hal 3 een MB SLR te koop, mat zwart. 225000 eur 😯 Zijn die dan zo gezakt in waarde, minder dan de helft van de nieuwprijs

Voor diegene die nog zouden twijfelen even aanhalen dat morgen de laatste kans is om te gaan en het MEEEEEEER dan de moeite loont om te gaan kijken .

Wij zijn vrijdag geweest en hebben ons super geamuseerd .
                  Er zijn door mij ook weer hopen fotootjes genomen (iets meer dan 500) die je kan zien door op bijgevoegde link te klikken
                  KLIKKERDEKLIK

Enkele Teasers

[quote=”mcklusky”:1ghsr48a]ik probeer dit jaar ook te gaan met de nadruk op probeer… 🙄 [/quote]

Prioriteiten stellen Dave.
                    Anders komt het er niet van .
                    Ik kan normaal geen extra vrije dag nemen , behalve als er iets gerechterlijks is . Maar hier stond ik toch op en heb mijn werkgever duidelijk gemaakt dat dit het enigste is waar ik elk jaar heen wil en zal gaan .
                    Eén keer geven ze toe per jaar 😉

Anoniem

Ook mijn jaarlijkse uitstap , deze keer op zaterdag ,dat mag ik niet missen

ik probeer dit jaar ook te gaan met de nadruk op probeer… 🙄

ik ga op 2 april

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.