Teledials 944 Turbo

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Teledials 944 Turbo

• Maker
    Discussie
  • Sommigen onder jullie hebben hem al op zijn cups gezien, maar heb van de periode tussen de feestdagen gebruikt gemaakt om hem eens op zijn originele velgjes te zetten:

944TurboTeledials1.JPG

944TurboTeledials2.JPG

Persoonlijk ben ik er wel fan van 🙂

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Wim

[quote=”the stig” post=261453]
      Wat er wel in het groot instaat is ‘Made in Italy’ dus als iemand velgen zoekt voor zijn Ferrari :sarcastisch[/quote]

Djuu, das jammer dat de steek anders is, anders we interesse gehad. :sarcastisch

[quote=”DST” post=261454]Dan zijn het waarschijnlijk millemiglia velgen
        Redelijk zwaar
        Ben er zeker van de dat de teledials beter rijden[/quote]

Ik vermoed het ja, voor zover ik al heb kunnen vinden op Tinternet. Normaal had ik het plan ze te verkoepn en de ‘opbrengst’ te gebruiken om de teledials in orde te zetten, maar aangezien het replica’s zijn betwijfel ik of het wel loont om de moeite te doen ze te verkopen. Kans is groot dat ze in het tuinhuis belanden 🙂

Qua beter rijden ga ik moeten vertrouwen op jullie expertise want met dit weer… Heb er denk ik nog maar 25 à 30 km mee gebold 🙂
        Het is sowieso ‘origineel’, en dat vind ik toch ook wel belangrijk aangezien hij voor de rest ook origineel is.

Dan zijn het waarschijnlijk millemiglia velgen
          Redelijk zwaar
          Ben er zeker van de dat de teledials beter rijden

Bedankt allemaal 🙂

Zijn inderdaad de correcte velgen, al vind ik een cup ook zeker niet lelijk 🙂

Aan de teledials moet wel nog gewerkt worden, door de jaren heen hebben ze toch wel behoorlijk wat krassen opgelopen dus ze zouden opnieuw gelakt moeten worden. De banden zijn ook niet meer wat het zou moeten zijn, zeker achteraan beginnen er scheurtjes te komen… en het zijn winterbanden 😀

Bedoeling is als de cups deftig gepoetst zijn deze er volgende zomer opnieuw onder te leggen en in tussentijd deze velgen in orde te laten maken zodat de teledials de definitieve velgen worden.

Ik vind trouwens nergens onderdeelnummers van Porsche op de cups (voor zover ik gecontroleerd heb), dus ik vermoed dat het replica’s zijn. Jammer maar helaas…

Wat er wel in het groot instaat is ‘Made in Italy’ dus als iemand velgen zoekt voor zijn Ferrari :sarcastisch

Wim

Ziet er goed uit. :up:

Heb ik altijd al mooie velgen gevonden.

Schitterend!

hier sluit ik mij bij aan, mooie wagen :up:

het is een zeer mooie wagen!!

Yep
                      Deze velgen horen onder een turbo :applaus: :up:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.