Telefoon met kabel wegwerken bij een 997

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Telefoon met kabel wegwerken bij een 997

• Maker
    Discussie
  • Hier ben ik weer met een vraag?
    Zoals jullie zien is het onze eerste porsche he 😀

Wilde even vragen of iemand ervaring heeft met een verschrikkelijk lelijk telefoon uit een 997 te doen?
    We hebben nog zo een ouderwetse telefoon aan het dashboard hangen met een kabel aan en zouden die willen wegdoen
    Maar hoe gaa we te werk?
    Want denk eigenlijk als,ik hem wil losdoen da we een gat in ons dashboard hebben?
    Zie foto:-)

Iemand ervaring mee?!

Alvast bedankt stephen

Attachments:
    • image_2013-05-30.jpg
5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Maandag net nog zo’n parrot bleutooth spel in m’n 997 gemonteerd.
      Dachboard/middenconsole is makkelijk te demonteren.
      Voor vragen kan je ook bij Terrum terecht, topic incl foto’s staan hier ergens wel, die kerel fikst een volledige dachboard omwisseling op 1 dagje :coolness:

Thanx voor de info maar ziet er niet simpel uit:-)

kijk voor de overige plaatjes verder HIER in het draadje

En hoe krijgen we die telefoon en houder er vanaf want zie nergens schroefjes?
            En is het duur zo een zijpaneel bestellen bij porsche?!
            Alvast bedankt voor de hulp

Ik weet niet of dit idem is aan mijn Boxster, maar ik had eveneens zo een oud ding aan de console hangen en heb dit vakkundig verwijderd. Vergeet niet dat de telefoonmodule mogelijk ook bij jou onder de passagierszetel kan zitten, dus ook verwijderen. Achter de middenconsole zat bij mij ook nog een kleine module. Alles verwijderd en naar containerpark afgevoerd 😀

Je zal wel een nieuw origineel zijpaneel moeten bestellen bij Porsche ( ovb indien dit net zo is als bij de Boxster natuurlijk)

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.