Tequipment Handrem

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Tequipment Handrem

• Maker
    Discussie
  • Ik had me deze week getrakteerd op een late sint of een vroege kerst en een tequipment handrem gekocht op Ebay.
    Heel blij en vol verwachting de doos geopend bij aankomst en nu een beetje “mixed feelings”.
    De handrem is absoluut in perfecte staat maar helaas een RHD model, maw Porsche staat geschreven zodat je het van de rechtse stoel kan lezen.
    Beetje mijn eigen fout natuurlijk want dit was op de foto’s van Ebay ook te zien maar ja, enthousiast omdat ik er eentje aan een degelijke prijs had gevonden en een beetje verblind.

Nu het dillema, toch monteren of proberen om te ruilen op het UK forum voor een LHD exemplaar met alle risico’s vandien (slechter exemplaar of zelfs helemaal niks terug krijgen).

Wat zouden jullie doen?

IMG_0335.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Tanks daxmanian dit moet wel lukken

Normaal kan je deze bestellen bij Gert van Carnewall. Effe een mailtje sturen of bellen.
        Een 2 maand terug waren deze niet leverbaar maar misschien is daar ondertussen al verandering in gekomen.

De mijne zelf had ik besteld bij Passionauto.com
        http://www.passionauto.com/A-16053-frein-a-main-noir-titane-993-2s.aspx

Hier was het ook wel een wachttijd van een week of 6.
        Onderdeelnr heb ik niet zo direkt bij de hand, ik weet wel dat er op de hendel een 964 nr stond.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Ziet er goed uit! :applaus:

Kan je deze nog bestellen? :popcorn: zo ja wat is het onderdeel nr

Eindelijk na veel te lang wachten is deze week de handrem aangekomen.
              Effe een uurtje vrijgemaakt en gemonteerd.
              Me very happy 😀
              En natuurlijke ook de beloofde foto.

IMG_0383.JPG

Ik duim mee voor jou !

Ik ook 😛

Heb net bericht gehad dat ze een verzoek gingen sturen voor die handrem naar Porsche en dat ze me op de hoogte gingen houden.
                  Handrem stond in backorder dus zal misschien toch nog te krijgen zijn.

Will keep you posted.

Ben benieuwd !

Ondertussen na een nachtelijke Google sessie een chassisnr gevonden van een C2S. Jullie hoeven dus niet meer een nr door te geven, ik ga deze van op het net gebruiken, is van een Vesuvius, knappe bak.

Wordt vervolgd……

Effe update :

Na lang twijfelen een oproep op het UK forum beantwoord van iemand die zo’n exemplaar zocht en na effe te checken bij Gert van Carnewall of zo een exemplaar nog beschikbaar was.
                        Gert zei dat deze nog te krijgen waren dus vol vertrouwen deze verkocht.
                        Na afhandelen van de verkoop gisteren bij Gert de nieuwe willen bestellen en dan kwam het ontnuchterende antwoord : “Sorry, deze blijken bij navraag toch niet meer leverbaar”
                        Niet getreurd, op passionauto.com had ik deze ook zien staan dus besteld en betaald.
                        Je raad het al zeker? Mailtje in het frans terug gehad dat deze blijkbaar niet meer te bestellen zijn bij Porsche maar ze eventueel adhv mijn chassisnr wel een aanvraag bij Porsche kunnen doen om deze alsnog te kunnen krijgen.
                        Daar wringt dus het schoentje want die handremhendel is er eentje voor een C2S (die in titanium kleur) en ik heb maar een “gewone” C2.
                        Zijn er eventueel forumleden met een 993 C2S die me (mag in pm) hun chassisnr willen meedelen zodat ik op deze nr de aanvraag kan doen en zo alsnog deze handrem kan verkrijgen?
                        Je zou me er mee uit de nood kunnen helpen :hail: :respect2:

Wim

[quote=”Daxmanian” post=114448]

@Wim
                          : mijn vrouw dacht er net hetzelfde over 😉 [/quote]

Zo hoort het ook, uw vrouw kan het lezen en jij niet, want jij moet op de weg letten in plaats van naar uw handelke te kijken. :mrgreen:

Zou mij er niet aan ergeren, eerder aan trekken 😀

Zoals iedereen hier ook al zei, gewoon monteren. Ziet er heel knap uit en gaat je echt niet storen eens geïnstalleerd. 😉

Wel een piccie als hij erin zit. 8)

Gewoon monteren ,bekijk het als iets exclusiefs . 😉

@Fabian: had ik ook al overwogen, helaas niet doenbaar want het Porsche plaatje is niet gelijk aan beide kanten dus niet 180° te draaien, spijtig genoeg.

@Wim
                                  : mijn vrouw dacht er net hetzelfde over 😉

@Rodondo
                                  : Mevrouw heeft er dus idd geen probleem mee.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.