Tequipment Handrem

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Tequipment Handrem

• Maker
    Discussie
  • Ik had me deze week getrakteerd op een late sint of een vroege kerst en een tequipment handrem gekocht op Ebay.
    Heel blij en vol verwachting de doos geopend bij aankomst en nu een beetje “mixed feelings”.
    De handrem is absoluut in perfecte staat maar helaas een RHD model, maw Porsche staat geschreven zodat je het van de rechtse stoel kan lezen.
    Beetje mijn eigen fout natuurlijk want dit was op de foto’s van Ebay ook te zien maar ja, enthousiast omdat ik er eentje aan een degelijke prijs had gevonden en een beetje verblind.

Nu het dillema, toch monteren of proberen om te ruilen op het UK forum voor een LHD exemplaar met alle risico’s vandien (slechter exemplaar of zelfs helemaal niks terug krijgen).

Wat zouden jullie doen?

IMG_0335.JPG

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Je passagier kan dan zeer duidelijk lezen in wat voor een wagen “ze” zit. :lekker:

Wim

Ik zou mij niet zo druk maken op dat woordje Porsche, het staat er toch op, en in welke richting mmwwaa, maakt mij niet zoveel uit.

Als je woord carrera op de carrosserie plakt, staat het aan een kant toch ook in het Engels. 😉

Als alle aansluitingen en bevestigingspunten gelijk zijn zou ik toch proberen
          om dat porsche plaatje te demonteren.. en om te draaien
          fff goed kijkenof het nergens geschroefd zit,, al denk ik dat het enkel geplakt zit….
          goed opwarmen en met een oude bankpas los wurmen ( plak de omgeving wat af met dikke tape..

daarna schoonmaken met goede lijm terug plakken

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.