Home › Forum › Porsche Uitstappen › Terrace Beach Knokke
- Dit onderwerp bevat 58 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 3 maanden geleden door targaboy.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
ben er ook eens langs geweest en eerlijk gezegd zo special vondt ik da nu ook niet
de prijzen waren wel redelijk van 3 euro voor een ordinaire cola tot 2000 euro voor een fles champagnevoor 60 jaar porsche te vieren hadden ze beter iets anders bedacht
een meeting met voor iedereen een cadeautje bv en drank voor niks[quote=”Setakira”:3hsssbap]Ik zal dan maar helemaal alleen gaan zekerst? 😥
Neen het is zo dat het weer niet echt goed weer is, en dan lopen ze daar niet rond in bikini dus zal ik ook later wel eens gaan 😉 [/quote]
Bikini(ks) las ik ergens 😯 . Waar moet ik zijn ❗ 😆
Mijn vrouw zegt dat ik al in mijn midlifecrisis ben beland omdat ik de laatste tijd over niets anders meer praat dan exclusieve sportwagens (neen, geen rode ferrari) en jonge vrouwen. Dus moet mijn eer hoog houden 🙄Een of twee dagen op voorhand moet wel kunnen toch .Ik ben er zeker als ik vrij ben die avond 🙂
Denk dat we best last minute beslissen, als het op een avond nog eens schitterend weer is.
Is zowieso moeilijk om mensen van het forum te mobiliseren, zeker als de Porsche niet centraal staat.Greets,
Rufie.Ja, mij spijt het ook zeer, maar zit met een aantal zaken die last minute zijn verschenen waar ik niet onder kan 🙁
Dus van mijn kant ook de excuses.Ben zeker te vinden voor een tweede poging 😉
Laat anders maar iets weten waneer jullie nog een poging ondernemen,Ik zie het wel zitten om nog eens op een avond iets te gaan eten of zo. 😛 ?:
Ik zal dan maar helemaal alleen gaan zekerst? 😥
Neen het is zo dat het weer niet echt goed weer is, en dan lopen ze daar niet rond in bikini dus zal ik ook later wel eens gaan 😉
[quote=”Rufie”:20ayts0m]Ben een heel belangrijke gebeurtenis vergeten waar ik echt niet aan uit kan.
[/quote]Huwelijksverjaardag of zo 😆
Met dit weer zal er toch niet veel te beleven zijn vrees ik, zal dus voor een ander keertje zijn……….. 😥
Erg dat ik het zelf voorgesteld heb, maar ik ga nu ook moeten afhaken.
Ben een heel belangrijke gebeurtenis vergeten waar ik echt niet aan uit kan.Nu zonder mij lukt het ook wel voor degenen die toch wensen te gaan.
Excuses,
Rufie.On m’a vu ?!
Geen geld om een groot onderhoud te laten doen aan m’n Porsche, maar ; J’ai été a Cnoc ! 😆ben zondagavond eens een kijkje gaan nemen en gebruik gemaakt van het restaurant,
leuke bedoeling, wel geen echt bier, spijtig, overigens goed eten, maar weinig volk,
de porsche parking is schitterend maar naar mijn mening te klein, ik had wel plaats maar het zijn hooguit 7 plaatsen
de twee porsches van de sponsor die er staan zijn goed gekozen, mooi
ps: geniet nog een expresso of koffie dan krijg je van de sponsor wat suiker, leuk gedaan, misschien tot 9 augustus
9 augustus past niet, en eerlijk gezegd lijkt het mij ook mijn ding niet echt te zijn 😳
Ha! Gevonden nu, die wegwijzertjes hingen er vorige keer vast niet want ze zijn wel heel duidelijk aanwezig nu…
Inderdaad gezellige boel, alleen zijn we smiddags geweest en dan verwacht men nog blijkbaar niet echt volk.
Porscheparking was leeg maar afgezet met nadar, dus eerst ergens anders moeten parkeren, wat rondvragen terplaatse en dan pas ging er iemand die hekken verzetten zodat mijn schatje dicht bij ons kon staan 🙂 )
Over de keuken niets dan lof, heel lekker, moet op een zwoele zomeravond vast heel gezellig zijn! (nu zaten we der met zen tweetjes 8)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.