Terrace Beach Knokke

Home Forum Porsche Uitstappen Terrace Beach Knokke

• Maker
    Discussie
  • Wat zouden jullie ervan vinden om samen op een avond eens naar Knokke te gaan. Schijnt dat het vorig jaar echt de moeite was

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
    • [quote=”Scoobyfun”:243vemhp]

Als je Knokke binnenrijdt hoef je enkel de wegwijzers “terrace beach” te volgen.[/quote]

Daarmee is al een van mijn vragen beantwoord.
      Wat stond er zoal op’t menu? 🙂

Ik ben deze zondagavond eens langsgeweest met mijn vrouw.
        Het weer zat niet echt mee (beetje belgisch gedruppel) maar het is een supertoffe plaats om met een groep naartoe te trekken tijdens een echte warme zomerdag. Er heerst een leuke Porschelounge sfeer!

Als je Knokke binnenrijdt hoef je enkel de wegwijzers “terrace beach” te volgen.

9Augustus zal niet gaan ,ik moet al naar een BBQ.Anders zie ik dat wel zitten op een zaterdag avond .

WB

Als ik niet in verlof ben dan ga ik ook wel mee…… 😆

zaterdag 9 augustus misschien om al eens een datum te geven?

Als het op ne zaterdag georganiseerd wordt heb ik ook wel interesse. Ik ben niet echt ne ‘kustganger’ maar als het is om met de 964 er eens op uit te trekken wel natuurlijk 😉 )

😆 😆
                  Dat is om ervoor te zorgen dat je niet met een zelfbouw-lookalike pakket afkomt zeker? 😆

[quote=”Het artikel”:1wt735ag]
                  Zo wordt de ruimte ter beschikking gesteld van de verschillende Terrace Beach partner zoals Porsche Corona, Cuvée Louise, P-Magazine, Menzo, Martini, Schweppes [/quote]

Porsche Corona? Moeten we nu aandelen gaan inslaan of zo? 😆

@Rufie
                  : awel, dat is een goed plan. Laat dan zeker weten wat er zoal op het menu staat, want net dat vond ik niet terug in je link.

Wel grappig: Porscheparking op vertoon van Porschesleutel.

Euhm, zien ze niet dat je met een Porsche komt aangereden dan 😆

Ik ga nu zaterdag al voorproeven, zal wat foto’s nemen.

Als de meesten er zo over denken, dan plannen we het best in het weekend ?

Voor de files best ‘s avonds, ik stel de zaterdagavond dan !

Ben ook wel geinteresseerd!

Enige nadeel is natuurlijk dat de meesten in de week werken dus niet echt lang kunnen blijven 😉

We moeten ons toch al geen zorgen maken over een parkeerplaatsje dan 🙂

[quote=”Rufie”:2ion9uuf]Geïnteresseerde deelnemers tot nu toe :

1 Setakira
                            2 911-lover
                            3 torig
                            4 terrum
                            5 porsche914orange
                            6 pieren
                            7 rufie[/quote]

Het is nog altijd de bedoeling om dit te laten doorgaan. Heb contact met de organisatie.
                            Als jullie dit liever op een andere dag hebben dan een woensdag laat het dan weten.

Het belooft nog beter te zijn dan vorig jaar. De locatie is in ieder geval al beter geschikt.

Ik geloof dat er ook een Porsche-parking voorzien is.

Er is de mogelijkheid om a la carte te eten.

Je leest er nog meer over hier :
                            http://musicitems.tempo.fm/tweede_editi … ach_knokke

Als het in de week is dan is het bij mij onder voorbehoud daar ik nagal een drukke agenda heb wat mijn werk aangaat maar mits de nodige planning voraf zou dit wel eens kunnen lukken 8)

grtz Geert 😉

Ik ben ook wel geïnteresseerd, maar liefst niet op een woensdagavond, dat ligt moeilijk 😉

Geïnteresseerde deelnemers tot nu toe :

1 Setakira
                                  2 911-lover
                                  3 torig
                                  4 terrum
                                  5 porsche914orange
                                  6 pieren
                                  7 rufie

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.