Terrace Beach Knokke

Home Forum Porsche Uitstappen Terrace Beach Knokke

• Maker
    Discussie
  • Wat zouden jullie ervan vinden om samen op een avond eens naar Knokke te gaan. Schijnt dat het vorig jaar echt de moeite was

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
    • Ken de Leiestreek goed, mag wel eens iets anders zijn voor mij.

Heb gevraagd wat de mogelijkheden qua catering zijn. Ze gaan me paar voorstellen doen.

Is je boot al klaar 😯 ? Je hebt gelijk en daar kom je ook veel Porsches tegen . 😆

ik ga liever varen op de leie veel groter zwembad en ge kunt er op varen en restaurants me overschot 🙂

Ik ben al op genod sites geregistreerd (waar ik wel op actief wil zijn) en ik haat het me telkens ergens te moeten inloggen en mijn gegevens te moeten geven alvorens iets te kunnen lezen .
            Dan hoeft het voor mij niet meer

Awel dat zie ik ook wel zitten, uur en plaats van afspraak verschijnen hier wel zeker?

je moet je gwn registreren. Al die zever invullen en dan kan je alles op de site zien

Voor hier is dat ook OK .

Via de link krijg ik een pagina om in te loggen 😥

Ziet er gezellig en goed uit 8)

Woensdag 30/7 zou moeten lukken voor me!

Komt hier in orde…

Wat denken jullie van woensdag 30 juli ?

ziet er goed uit 🙂

Op eenwoensdagkunnen wij er bij zijn (behalve in de eerstehelft van Juli)

Je vindt foto’s van vorig jaar hier :
                            http://www.porsche-terrace-beach.be/
                            Moet je wel registreren.
                            Ook dit jaar wordt het weer door Porsche gesponsord.

Je moet het je voorstellen als een toffe lounge met zwembad. Lijkt me ideaal om op een warme zomeravond de warmte in het binnenland te ontvluchten. Je kan daar ook iets eten.

Lijkt me leuk om samen te gaan.

mss een beetje meer info over dit event, wat zijn de activiteiten daar zoal

flyer is niet echt gul met informatie hé

Lijkt me wel wat om samen naar daar te rijden 😉

grtz Geert 😉

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.