(Terrum’s) Porsche en (?) @ Kevertreffen Wijnegem

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s (Terrum’s) Porsche en (?) @ Kevertreffen Wijnegem

• Maker
    Discussie

• Guy

Foto’s dus :
      8)

😯

😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Is iets speciaals, je moet er voor zijn, niet echt mijn ding…

Mijn geheugen liet me dus niet in de steek:

http://www.2dehands.be/nova-sterling-gt … to_merk=87

[quote=”Guy”:11c6xa42]Volgens mij is dat een Sterling GT ❓
            Meer info > HIER <[/quote]

Dacht aan een Nova, kitcar op kever onderstel… maar waren die niet van Sterling?

het enige wat ik niet mooi vind aan het interieur is de metalen ring rond het contact 😉
              Maar dat is kwestie van smaak ❗

[quote=”torig”:2u733n2o]Beetje jammer dat er niet meer Porsches waren natuurlijk. Alhoewel dat één prachtexemplaar ook goed is hé 😉

[quote=”porsche914orange”:2u733n2o]nice, maar waarom staat de toerenteller op 1500rpm ?[/quote]

Scherp!! Dat was mij niet opgevallen.[/quote]

met de grijze tellerplaten te plaatsen heb ik de wijzer niet goed gezet, zal ik dus eerstdaags eens aanpassen maar hiervoor moet ik het stuur afnemen enz, maar ook dat komt in orde 😆

grtz Geert 😉

Beetje jammer dat er niet meer Porsches waren natuurlijk. Alhoewel dat één prachtexemplaar ook goed is hé 😉

[quote=”porsche914orange”:jk0akdlf]nice, maar waarom staat de toerenteller op 1500rpm ?[/quote]

Scherp!! Dat was mij niet opgevallen.

Ja goed opgemerkt. Nochtans staan de andere tellers ‘down’ dus met de motor uit zelfs nog 1500rpm 😯
                    Slecht gecalibreerd zou ik zeggen…

nice, maar waarom staat de toerenteller op 1500rpm ?

Eén ding is wel zeker : je P staat subliem opgeblonken tussen die kevertjes 😉 .

kleine wereld toch 😆

op de affiche stond dat der ook Porsches aanwezig zouden zijn maar buiten een verkrachte 912 en een roestige 911 heb ik der daar niet teveel gezien, bij de kraamwagens stond wel een héél mooie 964

dat gele gevaldaar was weinig porsche aan op de logo’s na dan, kon een stevige opknap beurt gebruiken,stevige blaas op de voorband en achteraan wielbout die ontbrak 😯 , dat blond kopke naast die tweede foto van de gele wagen ben ik 😕

bedankt voor de foto’s Guy

grtz Geert 😉

Guy

Volgens mij is dat een Sterling GT ❓
                            Meer info > HIER <

Mooie beelden, wat is dat gele geval daar in het midden? Nog nooit gezien, is dat een Porsche?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.