Terug

• Maker
    Discussie

• patrick
    Deelnemer

Hallo, ik ben Patrick, woonachtig regio Brugge en was jaren geleden het 5000ste lid van dit forum. Samen met mijn zoon hadden we een 911SC-1978 gekocht.
      Door een slecht afgelopen linkerknie-operatie met als resultaat een 4-jarige revalidatie/rondhuppelen met een brace min of meer verplicht geweest om ons elfje te verkopen met zeer veel spijt in het hart. Niettegenstaande ik nog een vijftal jaren moet werken , ontving ik onlangs van mijn twee fantastische zonen en lieftallige schoondochter reeds mijn pensioencadeau: een Cayman type 987 – 2,7 – tiptronic , van een verrassing gesproken, nooit meer gedacht om ooit nog een Porsche te bezitten ….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Welkom terug!

En prachtig cadeau dat je daar gekregen hebt!

XXX

Welkom terug Patrick. Netjes de Cayman 

Ik moet ook nog een paar jaartjes werken voordat ik op pensioen ga, heb je de telefoon nummers van uw zoontjes of is het goed dat ik het mijne doorgeef… 

Welkom terug op het forum Patten !

Beste,
              ben terug ingelogd op mijn oude account volgens mij, als ik kijk naar ‘mijn Topics’ zie ik mijn vroegere conversaties , mvg

Welkom Terug Patrick.
                Moet ik eens kijken of we je “oude” account niet terug kunnen activeren?
                Kwestie van je historiek van vroeger ook terug te zien.

Wim

Prachtig zeg!! Proficiat!

Bedankt voor de reactie’s, kreeg al de vraag of ze mijn zonen kunnen adopteren 

Welkom  leuke wagen 

Mooi cadeau, en welkom terug…

Welcome back !!

Prachtige zilveren kleur met bruin leder interieur ; men  mag me soortgelijke  Cayman  ( inclusief tiptronic of pdk ) ook cadeau doen hoor   

Veel plezier ermee,dat verzacht deels het leed met de knie veronderstel ik   

Amai, leuk cadeautje, proficiat

Ferme cadeau 

Welkom terug !!!

Correctie: bedoelde Tiptronic uitvoering

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.