Terug een luchtgekoelde

Home Forum Zeverhoekje Terug een luchtgekoelde

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • He Luc goed idee voor de toekomst,nu effe eerst wat rondtoeren en kijken hoe hij het doet

Heel mooi, veel plezier ermee 

Wim

Knappe wagen! Je hebt er precies ook verstand van om hem zelf te onderhouden, altijd mooi meegenomen!

Welkom,  rud993. Dat ziet er een zeer gaaf exemplaar uit.

20 jaar geleden had ik even een 3,0 SC targa maar die was in schabouwelijke toestand. kwam niet goed.

Hey Rudi… Da’s wel een hele stap terug van een 993 Turbo naar een 3 liter elfje.
              Geen 2pk’tje meer ??? 

He lang geleden,ja het is iets anders dan de 993 Turbo maar het heeft ook zij charme en hier gaat het dakje er af.,spijtig dat ik te laat was maar ik had zeker interesse om mij oude 993 cabrio terug te kopen van jou.
                Nee ik heb geen 2 pk’tje meer aangezien ik het niet veilig vind in het huidig verkeer.

Tja, die was nogal rap weg… Was dan ook een prima auto…. De mooiste die ik gehad heb. Wij hebben nog spijt dat hij weg moest, maar de taxen waren echt teveel geworden, voor de schamelijke km die ermee gereden werden.
                  Enfin hij is terug naar het Vader land… Zal daar wel goed verzorgt worden denk ik. 
                  Wanneer de inschrijving terug normal zou worden zoek ik er misschien weer een. 

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.