Terug even voorstellen / op zoek naar 997 Turbo manueel

Home Forum Stel jezelf even voor ! Terug even voorstellen / op zoek naar 997 Turbo manueel

• Maker
    Discussie

• Quieran
    Deelnemer

Hallo iedereen, ben niet nieuw hier maar de laatste 8 jaar het forum meer als “lezer” gebruikt.
      Dus vandaar dat ik terug via de startfase langskom om me even voor te stellen.
      Ben zelf van regio Antwerpen. Bijna 40 jaar, volgens de vrouw in volle midlife, maar op een gezonde manier. 😀

Mijn eerste Porsche was een 911 Carrera die blijkbaar afkomstig was van PSO en zijn vrienden.
      Wens hier niet verder op uit te weiden, want dit was vooral de reden waarom ik niet echt actief was op dit forum.

Nu dit hoofdstuk is afgesloten ben ik op zoek naar een 997 Turbo manueel. Mocht er iemand eentje weten, mag hij/zij me dit zeker laten weten.

Voila nu de voorstellingen terug zijn gebeurd, zal ik was actiever deelnemen.

Ps: zelfs een Antwerpenaar kan zich dus op een normale manier voorstellen 😉

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • PDS

Ik denk dat mijn Turbo maar een dikke 5000 BIV zal kosten. Heb de rekening nog niet gehad, ik zal het laten weten :think:

S2

Blijkbaar is PSO echt iets Antwerps, want zelf google bracht geen uitkomst … 🙂

997 Turbo Manueel … heel mooie keuze, mocht de BIV en Verkeersbelasting niet zo ongelooflijk hoog zijn (zeker met de nieuwe CO2 maatregelen), zou ik het ook nog overwegen (als Cabrio dan 🙂 ). Maar nu vrees ik dat dit soort wagens stillaan zal uitsterven in Vlaanderen 🙂

Neen nog niet met een PDK gereden.
            Ik heb je een pb gestuurd.

PDS

Manueel ? Is dat niet van de jaren 90 ? :wtf: :wtf:
              Al eens met PDK gereden ? :music:

Dank je PDS, maar moet echt wel een manuele zijn.

PDS

Welkom !

Ik heb een turbo, wel een PDK :engeltje:

Wim

:happy: :happy: Welkom Quieran, en succes met de zoektocht naar jouw geliefde Porsche.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.