Terug luchtgekoeld :)

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Terug luchtgekoeld :)

  • Maker
    Discussie

  • Hellraiser
    Deelnemer

      Daarnet terug ne luchtgekoelde gekocht 🙂

      [URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/Mobile%20Uploads/20160425_205209_zpsangmxrz6.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/Mobile%20Uploads/20160425_205209_zpsangmxrz6.jpg[/IMG][/URL]
      [URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/Mobile%20Uploads/20160425_205153_zps7qpak0te.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/Mobile%20Uploads/20160425_205153_zps7qpak0te.jpg[/IMG][/URL]

      Me happy :mrgreen:

    13 reacties aan het bekijken - 331 tot 343 (van in totaal 343)
    • XXX

        DP Motorsport, niet de eerste te beste. :respect2: http://www.dp-motorsport.de/

        @ Frank, je moet eens bij DP Motorsport kijken wat voor lichtgewicht ze gemaakt hebben en de ‘lollypop’ stoelen.

        Voor de lichtgewicht onderdelen: http://www.federleichte-elfer.de/dp11g-g-modell.html
        Ik had eigenlijk deze in gedachte; http://www.autoblog.nl/nieuws/porsche-911-sleeper-3-2-van-dp-motorsport-is-licht-en-snel-61004

        Maar qua chique gehalte zijn die Recaro’s van Singer wel mooier.

          Iemand een idee wat de prijs zou zijn van zo’n singer interieur? Spreekt me wel aan moet ik zeggen. Zal wel wat sparen worden.
          Na de eerste 1000 kilometer met mijn 3,2 targa gedaan te hebben, is het rijcomfort toch even aanpassen als je van een 996 4S komt.
          De boite begin ik gewoon te worden maar zo’n 915 boite is toch wel even aanpassen zne… 😯

            En we zijn er eindelijk achter wat voor ombouw het is.

            ‘t is een DP 935-I waar achteraf een EVEX-snuit is opgezet.
            Nu nog te weten komen wat er allemaal aan de motor gebeurd is..

            [URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/Mobile%20Uploads/20160430_141701_zpsqwwc2i02.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/Mobile%20Uploads/20160430_141701_zpsqwwc2i02.jpg[/IMG][/URL]

            Hij lijkt in ieder geval sneller dan m’n vorige SC.

            XXX

              @ Mat, da’s nu net wat het rijden met een luchtgekoelde is hé, mooi vergelijk. Vinyl zachtjes beroeren, stofjes verwijderen, de naald voorzichtig erop en dan de versterker loeihard 😀 Juist gelijk bij een oud 11je :up:

              @ Hellraiser, ik was onmiddellijk verliefd op de Singer Targa, dus doe je ding maar en verbouwen die handel :up: :up: :up:

                Ik vind het wat hebben zo een “Hot Rod” porsche

                  :happydance: :happydance: :happydance:

                  Over vintage gesproken … zo heb ik me gisteren weer een geluidssetje aangeschaft met ouwerwetse spullen (versterker, draaitafels) van circa 35 jaar oud. Modern age doesn’t beat the ancient sound, back to the bass!! :coolness: :music:

                    Begin er wel meer fan van te worden 🙂

                    Maar ga eerst een jaartje een matje in m’n nek laten groeien en met felgekleurde blazers rondlopen 🙂
                    Wil eindelijk eens rijden ipv te sleutelen :p

                      just my 2 cents: coupé oké maar targa niet te ver richting RSR

                        :up: :first: :respekt:

                          dat ziet er al veel beter uit :up:

                            Nee, eerder zoiets:


                              feli met de garageuitbreiding.
                              ik mag toch veronderstellen dat je deze terug wat richting origineel gaat brengen?

                                Amaai wat een beestje, proficiat :up: :up: :up:

                              13 reacties aan het bekijken - 331 tot 343 (van in totaal 343)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.