Terug naar Brussel, terug een P

Home Forum Stel jezelf even voor ! Terug naar Brussel, terug een P

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
    • Ik ben 9 jaar geleden uit Brussel vertrokken en heb toen mijn 911 Carrera Cabrio uit 1988 verkocht via 911Cars in Evere. Nu ik terug kom naar Brussel wilde ik weer een 911 kopen. Echter om dezelfde 911, die ik voor euro 22.000 had verkocht, heb ik nu 45.000 euro nodig. Was een mooie investering geweest.
      Uiteindelijk via de Cayman op de Boxster gekomen. En nu dus op zoek naar een Boxster 987.2

Wim

Welkom terug in Brussel en het forum, en als we alles van te voren wisten……………..

Welkom op het Porsche forum.

[quote=”Bankshl” post=203615]… om dezelfde 911, die ik voor euro 22.000 had verkocht, heb ik nu 45.000 euro nodig…[/quote]
            [sup][size=4]
            bienvenue !!
            de realiteit van de prijzen zijn idd ontnuchterend en niet alleen bij P. Ook de prijzen van Alfa Montreal, Maserati Bora, E-type, … zijn allemaal verdubbeld sedertdien[/size][/sup]

Welkom op het forum.
              Ja, hetgeen je vertelt is pijnlijk, maar zoiets weet je natuurlijk nooit op voorhand. Veel succes met je zoektocht naar een 987.

PDS

Welkom !

Succes met de zoektocht, maar daar heb je dikwijls al wel plezier van 😀

welkom.

Zo beter laat dan nooit, de bestelbon voor de 718 Boxer getekend. Nu wachten tot Februari 2017.
                    Ik heb er veel tijd voor nodig gehad en ook een vergissing begaan.
                    Eenmaal terug in Brussel wandelde ik elke dag van thuis (Tomberg) naar de Wetstraat om te gaan werken. Ik zag verschillende Boxsters staan langs de weg en deze maakten meestal een verwaarloosde indruk op me. Ook waren de meeste zwart en maanden niet gewassen. Veel rond gekeken en de enige redelijke optie was er een in Duitsland halen bij een officiele Porsche dealer met garantie.
                    Ook dat ging niet makkelijk want dan moet je telkens naar Duitsland en mijn Belgische identiteitskaart kwam er maar niet aan.
                    Intussen alle autogidsen gelezen en onder de indruk van de nieuwe Mazda MX-5. Die vergissing heb ik dus begaan en die is twee weken geleden verkocht. Prima auto, alles klopt maar niet mijn ding.
                    Naar Mechelen gegaan en een proefrit gemaakt in de 718 Boxster en direct de bestelbon getekend. Nu een week later de kleur veranderd naar Agate grijs metallic. Wow wat een verschil met mijn oude Porsche 911 (1996) en de Mazda.
                    Uitermate tevreden en geduldig wachtend nu de winter in

Zo beter laat dan nooit, de bestelbon voor de 718 Boxer getekend. Nu wachten tot Februari 2017.
                      Ik heb er veel tijd voor nodig gehad en ook een vergissing begaan.
                      Eenmaal terug in Brussel wandelde ik elke dag van thuis (Tomberg) naar de Wetstraat om te gaan werken. Ik zag verschillende Boxsters staan langs de weg en deze maakten meestal een verwaarloosde indruk op me. Ook waren de meeste zwart en maanden niet gewassen. Veel rond gekeken en de enige redelijke optie was er een in Duitsland halen bij een officiele Porsche dealer met garantie.
                      Ook dat ging niet makkelijk want dan moet je telkens naar Duitsland en mijn Belgische identiteitskaart kwam er maar niet aan.
                      Intussen alle autogidsen gelezen en onder de indruk van de nieuwe Mazda MX-5. Die vergissing heb ik dus begaan en die is twee weken geleden verkocht. Prima auto, alles klopt maar niet mijn ding.
                      Naar Mechelen gegaan en een proefrit gemaakt in de 718 Boxster en direct de bestelbon getekend. Nu een week later de kleur veranderd naar Agate grijs metallic. Wow wat een verschil met mijn oude Porsche 911 (1996) en de Mazda.
                      Uitermate tevreden en geduldig wachtend nu de winter in

Proficiat!

Proficiat!

Gefeliciteerd, leuke keuze :music:

Gefeliciteerd, leuke keuze :music:

proficiat met de aankoop, nu maar geduldig wachten… :up: (iets wat ik niet zou kunnen)

proficiat met de aankoop, nu maar geduldig wachten… :up: (iets wat ik niet zou kunnen)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.