Terug naar Brussel, terug een P

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Terug naar Brussel, terug een P

• Maker
    Discussie
  • Ik ben 9 jaar geleden uit Brussel vertrokken en heb toen mijn 911 Carrera Cabrio uit 1988 verkocht via 911Cars in Evere. Nu ik terug kom naar Brussel wilde ik weer een 911 kopen. Echter om dezelfde 911, die ik voor euro 22.000 had verkocht, heb ik nu 45.000 euro nodig. Was een mooie investering geweest.
    Uiteindelijk via de Cayman op de Boxster gekomen. En nu dus op zoek naar een Boxster 987.2

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • Congrats!

0

Congrats!

0

Congrats!

0

Proficiat met de aankoop van de mooie wagen…. :drink:

0

Proficiat met de aankoop van de mooie wagen…. :drink:

0

Gefeliciteerd , mooie combinatie .

Als je de 718 dagelijks gebruikt in de winter zou ik opteren om een extra set velgen aan te kopen .
                En plezier ga je hier zeker mee beleven .
                Zelf had ik geen winterbanden daar mijne 981 enkel een mooi weer auto was .

0

Gefeliciteerd , mooie combinatie .

Als je de 718 dagelijks gebruikt in de winter zou ik opteren om een extra set velgen aan te kopen .
                  En plezier ga je hier zeker mee beleven .
                  Zelf had ik geen winterbanden daar mijne 981 enkel een mooi weer auto was .

0

Nu in afwachting van de 718 Boxster dat toch iets heel anders is. k ben benieuwd of de Boxster hetzelfde plezier gaat geven. Hieronder de versie die ik besteld heb. Graag nog wat adviezen of een link naar winterbanden op mijn eigen velgen of extra velgen met winterbanden.
                    Ik heb wel heel lang getwijfeld om weer een witte te nemen met zwart dak, echter de Agate Grijze is wel erg classic.

4Agategrijszijkant.jpeg

0

Nu in afwachting van de 718 Boxster dat toch iets heel anders is. k ben benieuwd of de Boxster hetzelfde plezier gaat geven. Hieronder de versie die ik besteld heb. Graag nog wat adviezen of een link naar winterbanden op mijn eigen velgen of extra velgen met winterbanden.
                      Ik heb wel heel lang getwijfeld om weer een witte te nemen met zwart dak, echter de Agate Grijze is wel erg classic.

4Agategrijszijkant.jpeg

0

4Agategrijszijkant.jpeg

0

Een foto van mijn 911 in 2005/2006 verkocht in Belgie aan een klant van 911 cars in Evere.
                          VECHT_39.JPG

0

Een foto van mijn 911 in 2005/2006 verkocht in Belgie aan een klant van 911 cars in Evere.
                            VECHT_39.JPG

0

VECHT_39.JPG

0

[quote=”Rollie” post=242912]Gefeliciteerd, leuke keuze :music:[/quote]

Hoe? Waarom dat? :first:

0

[quote=”Rollie” post=242912]Gefeliciteerd, leuke keuze :music:[/quote]

Hoe? Waarom dat? :first:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.