Terug Online !

Home Forum Porscheforum mededelingen Terug Online !

• Maker
    Discussie
  • We zijn weer online, na een dag van helse aanpassingen zijn we van server verhuisd, dit houd in dat we nu een iets grotere bezoekers capaciteit aankunnen, en dat ook de snelheid van het surfen zou moeten verbeteren voor de bezoekers die regelmatig met een traag forum geconfronteerd werden.

We draaien nu op een nieuwe php versie waardoor er heel wat achter de schermen moet herschreven worden, dus voor je effectief veranderingen aan het forum merkt, dat kan nog even duren, maar we zijn er mee bezig.

We hebben intussen de eerste joomla update gedaan om de veiligheid van het forum en de vlotte werking te garanderen, nu volgt ook nog een forumsoftware update van kunena waardoor onze moderatoren meer mogelijkheden zullen krijgen.

Hopelijk zijn dan ook de avatar en de picupload problemen van de baan.

We houden je op de hoogte !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 117)
    • Om het overzicht te bewaren sluit ik dit topic en open ik een nieuw per topic

idd er zijn andere prioritaire dingen, maar t komt allemaal in orde… ook niet vergeten dat dit beroepsmatig voor mij de drukste periode van het jaar is… met 4a5 uurtjes slaap per nacht is het momenteel niet altijd evident om alles tegelijk te doen… maar we doen ons best !

Anoniem

David ,waar blijven mijn smiley’s ?
          Er zullen waarschijnlijk andere prioriteiten zijn .

jeps, ik had dat zelf ook al opgemerkt dat van die kleine letters, staat op de to do list 😉 op kleine en vooral cosmetische ongemakken na heb ik wel de indruk dat t forum veel stabieler loopt dan voorheen en dat was uiteraard de bedoeling… we blijven ermee bezig.

Zelfde probleem hier als Willian : tekst zeeeeer klein
              ook firefox

Anoniem

Ik heb ook een klein probleempje.
                Als ik een berichtje wil plaatsen is de tekst die ik schrijf zeer klein, bijna onleesbaar.
                Ik heb nu met “Ctrl en+” de website op maximum grote gezet en kan de tekst die ik typ nu net lezen.
                Verder geen problemen hier met Mozila firefox.
                ook de smiley’s werken niet, maar dat is niets nieuws begrijp ik.
                Alles zal wel in orde komen, er word aan gewerkt lees ik.

Dat probleem kennen we, we zijn naarstig op zoek naar de oplossing 😉

[quote=”911-lover” post=85222]Ik heb een screenshot gemaakt .
                    Probeer die hier toe te voegen[/quote]

Nu is niet alleen de banner in de weg , maar zijn er nog reclamebanners bijgekomen die er eerst niet waren. Zie bijlage

reclame.jpg

de smilies werken nog niet daar werken we nog aan… maar het feit dat sommigen niet alles zien is dus idd te wijten aan het feit dat ze met een verouderde browser surfen… updaten die handel dus !

rjf

Ik surf met safari (Apple Macbook) en ook vreemde toestanden met de smileys … Veel blauwe vraagtekentjes (op 2 na, 😎 bravo) …

Effe mijne browser geupdate en krijg al een beter antwoord scherm bravo bravo bravo
                          Voorlopig nog maar 2 smileys zichtbaar. 😎 😎 😎

Aha gelukt.

Naamloos.jpg

de mensen die het “plaats bericht” knopje niet zien staan, welke browser gebruiken die ?

Ter info internet explorer 6 is niet ondersteund op ons forum, zij die nog met IE6 werken dienen dus up te daten naar nieuwere versies.

Kan er iemand eens een printscreen doen van hoe dat er dan uitziet als jullie die button niet zien ?

Bij mij staat’plaats bericht’ ook ongeveer ne halve meter buiten mijn scherm?
                                  Smileys ook niet te zien?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 117)
                                • Het onderwerp ‘Terug Online !’ is gesloten voor nieuwe reacties.