Terug Online !

Home Forum Porscheforum mededelingen Terug Online !

• Maker
    Discussie
  • We zijn weer online, na een dag van helse aanpassingen zijn we van server verhuisd, dit houd in dat we nu een iets grotere bezoekers capaciteit aankunnen, en dat ook de snelheid van het surfen zou moeten verbeteren voor de bezoekers die regelmatig met een traag forum geconfronteerd werden.

We draaien nu op een nieuwe php versie waardoor er heel wat achter de schermen moet herschreven worden, dus voor je effectief veranderingen aan het forum merkt, dat kan nog even duren, maar we zijn er mee bezig.

We hebben intussen de eerste joomla update gedaan om de veiligheid van het forum en de vlotte werking te garanderen, nu volgt ook nog een forumsoftware update van kunena waardoor onze moderatoren meer mogelijkheden zullen krijgen.

Hopelijk zijn dan ook de avatar en de picupload problemen van de baan.

We houden je op de hoogte !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 117)
    • Neenee we zijn aan het zoeken welke sectie waar in de code zit.
      Das trouwens een banner van het portaal, niet voor het forum…

Wim

David, die bovenste beweegbare balk voor reclame, die blijft toch daar niet hè, afschuwelijk.

Sponsors zet je maar op een anders plaats.

Wim

Oké Bro.

dat zie ik nu ook, is een scriptprobleem, eens we dat in de code terug gevonden hebben kunnen we dat aanpassen, Dat is ook de reden dat de sponsors eraf zijn, die locatie hebben we gevonden en kunnen we gaan aanpassen, de balk nu onderaan met die video en dergelijke moeten we nog even opzoeken.

Komt allemaal goed man, ja man 😉

[quote=”mcklusky” post=85225][quote=”911-lover” post=85222]Ik heb een screenshot gemaakt .
                Probeer die hier toe te voegen[/quote]

Lijkt me een scriptprobleem, dat is de aanpassing van de oude naar de nieuwe PHP, moet nog opgelost worden, maar is moeilijk terug te vinden… maar we zijn er aan bezig…[/quote]

Komt allemaal wel goed 😉

Wim

Maar die stonden gisteren nog bij antwoorden, nu zijn ze weg zie ik.

En wat koen liet zien, gebeurde gisteren bij mij en een paar anderen ook dat die ervoor kwam.

[quote=”911-lover” post=85222]Ik heb een screenshot gemaakt .
                    Probeer die hier toe te voegen[/quote]

Lijkt me een scriptprobleem, dat is de aanpassing van de oude naar de nieuwe PHP, moet nog opgelost worden, maar is moeilijk terug te vinden… maar we zijn er aan bezig…

[quote=”cabrio wim” post=85219]Heb ik gisteren ook al over geschreven, die sponsors verbergen alles, weg ermee.

Welke sponsors ?
                      op het forum staan GEEN sponsors ?

Ik heb een screenshot gemaakt .
                        Probeer die hier toe te voegen

Attachments:
                        • Deze.jpg

Voor zij die graag een voorbeeldvenster hebben, je kan dat instellen, als je een bericht of een antwoord aanmaakt dan zie je boven het typevenster (net boven de emoticons/smileys) op de keuzebalk/aanmaakbalk rechts 2 vierkantjes staan die onderverdeeld zijn, daarmee kan je instellen of en waar je dat voorbeeldvenster wenst… voorbeeldvenster onder of voorbeeldvenster rechts, ik gebruik dat nooit dus voor mij hoeft dat niet, voor zij die het dus zo gewoon zijn, even aanklikken en walla !

Wim

Heb ik gisteren ook al over geschreven, die sponsors verbergen alles, weg ermee.

Welke reclamebanner ?

Ik zie het niet , maar vermoed dat daar die reclamebanner overzit .
                                die verbergt een deel .

[IMG]http://i234.photobucket.com/albums/ee238/Honnebun3/Smiley/awish-Honney2Cbond007.gif[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 117)
                                • Het onderwerp ‘Terug Online !’ is gesloten voor nieuwe reacties.