Terug Online !

Home Forum Porscheforum mededelingen Terug Online !

• Maker
    Discussie
  • We zijn weer online, na een dag van helse aanpassingen zijn we van server verhuisd, dit houd in dat we nu een iets grotere bezoekers capaciteit aankunnen, en dat ook de snelheid van het surfen zou moeten verbeteren voor de bezoekers die regelmatig met een traag forum geconfronteerd werden.

We draaien nu op een nieuwe php versie waardoor er heel wat achter de schermen moet herschreven worden, dus voor je effectief veranderingen aan het forum merkt, dat kan nog even duren, maar we zijn er mee bezig.

We hebben intussen de eerste joomla update gedaan om de veiligheid van het forum en de vlotte werking te garanderen, nu volgt ook nog een forumsoftware update van kunena waardoor onze moderatoren meer mogelijkheden zullen krijgen.

Hopelijk zijn dan ook de avatar en de picupload problemen van de baan.

We houden je op de hoogte !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 117)
    • [quote=”911-lover” post=85210]Ik wilde mijn onderschrift aanpassen daar mijn site geupdated is , doch vind de button niet .
      Heb op profiel geklikt , maar daar zie ik de verandermogelijkheden niet .[/quote]

Koen, als je naar je profiel gaat zie je bovenaan in het balkje waar profiel van 911 Lover staat aan de rechterzijde de knop “bewerk” staan (zie oranje pijl), als je die aanklikt krijg je bovenaan de kader selectie tabs, onder de tweede tab kan je je url en dergelijke wijzigen.

printscreenKoen.jpg

Alle opmerkingen mogen hier gezet worden, we zullen ze allemaal proberen na te kijken en op te lossen in de mate van het mogelijke, maar zoals gezegd, het kan niet allemaal in één keer, het kan effe duren 😉

Ik wilde mijn onderschrift aanpassen daar mijn site geupdated is , doch vind de button niet .
          Heb op profiel geklikt , maar daar zie ik de verandermogelijkheden niet .

Anoniem

[quote=”funny” post=85126]JP leg me eens uit hoe het kan dat jij met smiley’s kan werken? En andere smiley’s dan degene die wij op het forum ter beschikking hebben.

Straks mag ik terug op SeniorenNet gaan kijken hoe ik smiley’s gebruik .[/quote]

Altijd op de eerste bank gaan zitten en zelfstudie, heel veel zelfstudie [IMG]http://i42.tinypic.com/15h09cl.gif[/IMG]

Opm.: kan geen voorbeeld van post meer zien, forum loopt anders wel lekker!

Ben ik een paar dagen aanwezig hier , en God , wat een veranderingen .
              En dit op zo korte termijn .
              GE-WEL-DIG David .
              Ik kan het alleen maar toejuichen bravo (enige smiley die ik zie)

en het forum maakt bij iedere klik een andere indruk 🙂

kleurtjes zijn niet meer vloekend 🙂

Dave,
                  Zie het alsjeblieft niet als kritiek en het zijn gewoon punten die mij opvallen, dan wel die ik tegen kom. Blijkbaar heeft Bully er ook last van en Mushroom. Bully heeft de voorlopige oplossing gegeven, waardoor ik kan posten.

@Wim
                  : even opschonen helpt niet.

Ennuh……..Sig, die ken ik niet, alleen mijn goede vrienden kennen haar

Bij mij staat de knop (plaats bericht) ook mooi in het midden.

Hier werkt alles goed en snel…

Knop staat in het midden, layout ziet er goed uit…

Kleuren en smileys komt wel in orde als de grote stappen genomen zijn…

Good job!

[quote=”mcklusky” post=85176]’t komt allemaal goed…[/quote]

It always does Dave, it always does… ; )
                        Thx voor al de moeite!

[quote=”Mushroom” post=85175]Effe testen of het echt zo makkelijk is als ik denk dat’t is om een foto oid. toe te voegen.
                          En indien ja vraag ik me ook direct af waar die data gestockeerd wordt…
                          [/quote]

Die data word op ons forum gestockeerd, dat was vroeger ook al zo, alleen toen liep er steeds iets mis met die database, dat was één van de redenen dat we naar deze update uitkeken.

De kleuren die je ziet zijn de standaard kleuren van kunena (forumsoftware) het is wel de bedoeling dat we naar een eigen identiteit gaan, het oranje en blauw vind ik en nog enkele anderen dan weer niet zon goed idee aangezien dit al door enkele andere fora gebruikt word, maar t komt allemaal goed…

Effe testen of het echt zo makkelijk is als ik denk dat’t is om een foto oid. toe te voegen.
                              En indien ja vraag ik me ook direct af waar die data gestockeerd wordt…

Theasfalt.jpg

Edit: ja dus! Vanaf nu poepsimpel om attachments toe te voegen! No more seniorennet!!! 🙂

Ben er eens een avondje niet en kom toe op een ander forum 🙂
                                Voor de verschillende technische probleempjes die er (nog) zijn zijn we volledig afhankelijk van Dave (Mc Klusky), wij als mods kunnen hier niets aan doen.
                                Best gewoon de verschillende problemen melden in deze thread zodat Dave een overzicht krijgt.

De “modereer” knop is way cool! Eindelijk een instrument waar we iets kunnen mee doen!
                                Qua kleur moet ik Reys bijtreden eerlijk gezegd, ‘t is eerder zappybaby ipv een stoer Porscheforum, echter (nooit commentaar geven zonder ook de oplossing mee te geven) IMO : Het blauw misschien een paar tinten donkerder (of beter nog: donkergrijs), en dat lila paars-achtig veranderen naar oranje…
                                De banner bovenaan past er qua kleur ook niet meer bij en zou ook beter overkomen in een andere kleur: oranje 🙂

De “plaats bericht” knop zie ik momenteel ook niet dus ik ga nu de spatiebalk vasthouden en hopen dat ik ‘m tegenkom 😉

Deze tekst stond vol smiley’s die nu niet te zien zijn, dus Dave: ‘t is allemaal opbouwend en met de beste bedoelingen gepost hoor, geen kritiek 😉

Haha Wim 😀

Dave, neem uw tijd maar hoor, het begint hier op het forum een pak levendiger te worden, maar wel even aangenaam zoals altijd!!

Zolang we kunnen posten, is alles ok

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 117)
                                • Het onderwerp ‘Terug Online !’ is gesloten voor nieuwe reacties.