Terug Online !

Home Forum Porscheforum mededelingen Terug Online !

• Maker
    Discussie
  • We zijn weer online, na een dag van helse aanpassingen zijn we van server verhuisd, dit houd in dat we nu een iets grotere bezoekers capaciteit aankunnen, en dat ook de snelheid van het surfen zou moeten verbeteren voor de bezoekers die regelmatig met een traag forum geconfronteerd werden.

We draaien nu op een nieuwe php versie waardoor er heel wat achter de schermen moet herschreven worden, dus voor je effectief veranderingen aan het forum merkt, dat kan nog even duren, maar we zijn er mee bezig.

We hebben intussen de eerste joomla update gedaan om de veiligheid van het forum en de vlotte werking te garanderen, nu volgt ook nog een forumsoftware update van kunena waardoor onze moderatoren meer mogelijkheden zullen krijgen.

Hopelijk zijn dan ook de avatar en de picupload problemen van de baan.

We houden je op de hoogte !

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 117)
  • Anoniem

Sorry, maar waan mij precies op een [IMG]http://i41.tinypic.com/33c1a13.gif[/IMG] forum

Wim

[quote=”funny” post=85118]Wanneer kan ik weer de smiley’s gebruiken ? smiley ,smiley[/quote]

En graag wat een uitgebreider assortiment David, dit is zeer beperkt, en als je vroeger op meer smileys drukte, kreeg je steeds dezelfde.

Ik zal je wel aan het werk houden David.

Wim

[quote=”mcklusky” post=85112]kleuren moeten nog aangepast worden… pffff nen hoooooop werk…

Maar de moderatoren onder ons hebben waarschijnlijk de leuke “modereer” button gevonden ;)[/quote]

Heb die inderdaad al gevonden, maar de kleur zou ik niks meer aan veranderen, net de bovenste balk als je opent, dus rood vervangen in een kleur die nu ook in de posten staat.
          Is wel lekker rustig zo.

Verder kun je voor je de post plaatst niet eerst meer voorbeeld ter controle hoe het eruit ziet, dat is weg.
          En als je foto’s plaatst krijg je onderaan steeds weer de nieuws balk voor het plaats bericht.

Anoniem

Wanneer kan ik weer de smiley’s gebruiken ? smiley ,smiley

mijn idee: het blauwe houden en het rood in de header vervangen door oranje !!
              voor de rest: keep up the good work !!

kleuren moeten nog aangepast worden… pffff nen hoooooop werk…

Maar de moderatoren onder ons hebben waarschijnlijk de leuke “modereer” button gevonden 😉

[quote=”cabrio wim” post=85110]Is lachen nu, alle kleuren rood blauw en grijs door elkaar. 😎 :wink:[/quote]
                  +1, afgezien van de kleuren is het wel een stuk duidelijker met de buttons ed!

Wim

Is lachen nu, alle kleuren rood blauw en grijs door elkaar. 😎 😉

Ter info, morgen staan er ook weer een aantal werkzaamheden gepland, dus het kan dat het forum even offline is of trager gaat.

ik merk ook alleen een zeer hoge snelheid op… bijna gelijk ne Porsche 😉

Maar zoals al eerder gezegd, als er meer dan 200 bezoekers tegelijk op zitten (even checken op de portaalpagina onder “wie is online”) dan kan dat ten koste van de snelheid gaan, maar dat is financieel echt niet op te vangen om de snelheid altijd te garanderen… Ik heb de bandbreedte nu al laten verdubbelen…

Het kan wel ook trager gaan als wij achter de schermen één en ander aan t doen zijn hé… maar beter dat dan weken offline denk ik dan…

hier nog altijd flitsend snel 🙂

is dat alleen bij mij of hebben er meer last van
                            de site is de laatste week hier zeeeeeeerrrrrr traaaaaaaaaagggggg
                            op andere site s geen problemen

mcklusky schrijft:

Hoeveel bezoekers waren er toen Koen ?

geen idee David . Doordat het stuikte kon ik niets meer . Zelfs niet naar beneden scrollen .
                              Zo kon ik dus ook niet kijken hoeveel bezoekers er waren .

Aan de mensen die achter dit forum alles draaiend houden, KNAP werk mannen.
                                Het is echt een plezier 😀 om hier elke dag alle draadjes en nieuwtjes te kunnen volgen.

Succes met de update ❗

Een trouwe P-forum bezoeker

Groeten Bert V.

911-lover schrijft:

Ik was daarstraks de gemiste posts (van één week) aan het lezen en beantwoorden toen het forum stuikte .
                                  De rest avn het net werkte wel (FB etc) maar het Forum zat vast .

Hoeveel bezoekers waren er toen Koen ?

Door enkele updates te doen worden we momenteel overspoeld door search engines en dergelijke die onze site aan het inventariseren zijn, om mijn punt duidelijk te maken… zondagmiddag 13u40 en volgens webstat: 1063 gasten en 11 leden online

dit zie je door op de portaalpagina te kijken onder “wie is online”

is het dan vreemd dat het soms hapert ?

By the way, als je op het forum naar de bezoekers kijkt staat er 2 gasten en 2 leden, de rest staat “onzichtbaar” omdat ze dat zo in hun profiel hebben ingevuld of omdat het nieuwe ipadressen zijn die niet eerder op ons forum zaten.

Update 13u44 : 1207 gasten !

Dat vreet uiteraard bandbreedte, en voor de mensen die beroepsmatig bezig zijn met websites, die weten wat het kost om bij die bezoekersaantallen een forum perfect draaiende te houden… Dat kunnen we helaas zelfs met onze bannerkes niet betalen…
                                  Gelukkig is dit geen constante…

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 117)
                                • Het onderwerp ‘Terug Online !’ is gesloten voor nieuwe reacties.