Terug Online !

Home Forum Porscheforum mededelingen Terug Online !

• Maker
    Discussie
  • We zijn weer online, na een dag van helse aanpassingen zijn we van server verhuisd, dit houd in dat we nu een iets grotere bezoekers capaciteit aankunnen, en dat ook de snelheid van het surfen zou moeten verbeteren voor de bezoekers die regelmatig met een traag forum geconfronteerd werden.

We draaien nu op een nieuwe php versie waardoor er heel wat achter de schermen moet herschreven worden, dus voor je effectief veranderingen aan het forum merkt, dat kan nog even duren, maar we zijn er mee bezig.

We hebben intussen de eerste joomla update gedaan om de veiligheid van het forum en de vlotte werking te garanderen, nu volgt ook nog een forumsoftware update van kunena waardoor onze moderatoren meer mogelijkheden zullen krijgen.

Hopelijk zijn dan ook de avatar en de picupload problemen van de baan.

We houden je op de hoogte !

12 reacties aan het bekijken - 106 tot 117 (van in totaal 117)
    • inderdaad, supersnel
      maar de melding nieuw bericht blijft staan zelfs nadat ik het gelezen heb. hebben nog mensen dit voor?
      😕 hier ook idem 😯

Anoniem

vincent 928 schrijft:

inderdaad, supersnel 😀 😀 😀
        maar de melding nieuw bericht blijft staan zelfs nadat ik het gelezen heb. hebben nog mensen dit voor?

idem.

Anoniem

thanks Dave, ik merk ook duidelijk snelheidswinst !

Gaat hier ook veel sneller, goede update geweest!

En het probleem van de nieuwe berichten heb ik hier ook op safari browser zelfs na verschillende keren lezen blijven naast de topics het aantal níeywe betichten staan, maar hee, minor issue!

Thanx

Na verder onderzoek, test scenario.

Als je op “nieuw” klikt om de nieuwe betichten te lezen
            En dan op back blijven de net gelezen beichten gemarkeerd als nieuw,
            Wanneer je op “toon laatste berichten” klikt werkt alles wel goed,

Dus iets met refresh als je de back knop vannde browser gebruikt,

Blijkbaar is het voor jou nodig om alles 2x te lezen 😉
              Hier geen last er van.

inderdaad, supersnel 😀 😀 😀

Wim

Gaat inderdaad een stuk sneller, dus we gaan de goede kant op.
                  Nu nog wat beter kunnen bewerken met splitsen en samenvoegen is alle categorieën, en dan kunnen we weer vooruit.

bij mij reageert het forum ook sneller, héél goede update 😀

En ipv pop-ups een “schuif-up” als je een pm staan hebt!
                      Cool, want dat was bij de vorige versie niet echt duidelijk. 8)

Werkt idd pakske sneller!

En eindelijk mijn avatar kunnen uploaden 😀

Knap werk!!

Dat hoor ik graag 😉

werkt hier in alle geval veel sneller 😀

12 reacties aan het bekijken - 106 tot 117 (van in totaal 117)
                          • Het onderwerp ‘Terug Online !’ is gesloten voor nieuwe reacties.