Home › Forum › Porscheforum mededelingen › Terug online
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 8 maanden geleden door havikrs.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
reys schrijft:
En toch lukt het mij niet de weg om te adverteren terug te vinden…
Hoe plaats ik een advertentie?Eerst en vooral moet je uiteraard ingelogd zijn, dan klik je op “nieuwe ad” en dan kies je de categorie waarin je iets wil posten. Vervolgens vul je alles in en dan klik je linksboven op bewaren… en klaar is klara 😆
Anoniem21 mei 2010 om 00:56En toch lukt het mij niet de weg om te adverteren terug te vinden…
Hoe plaats ik een advertentie?Anoniem20 mei 2010 om 15:17Aha ok, weeral verkeerd gezien dan, sorry!
Zal er mijn spullekes dan eens opzetten.reys schrijft:
PFB Markt…nu te betalen voor het plaatsen van een adv? Of heb ik het mis?
Zoniet 😕Nee de PFB markt is en blijft gratis, er zit wel een module in speciaal voor handelaars, je kan dan betalen om je ad bovenaan te zetten, dat zijn die bronze , silver en gold ads, doch dit is niet verplicht, bovendien zijn het zéér democratische prijsjes voor als je het wél wil doen 😉
Setakira schrijft:
Ben enkele maanden jammer genoeg afwezig geweest op het forum, maar nu zal dit terug minder een probleem zijn hoop ik 😉
Hey Seta , welcome back .
Ik heb je in elk geval gemist .
En de felicitaties heb je al gehad , maar ik wil ze hier nog eens herhalen .
Van harte proficiat voor jou en je vrouwtje met jullie prachtige dochterTwee dingen die me voorlopig zijn opgevallen .
Nog maar weinig berichten meer per pagina . Vroeger 20 of 25.
En telkens ik na een werkdag terug online ga moet ik me opnieuw aanmelden ondanks dat ik “onthouden” heb aangevinkt .Anoniem20 mei 2010 om 01:52PFB Markt…nu te betalen voor het plaatsen van een adv? Of heb ik het mis?
Zoniet 😕ik heb ook windows 7 en breedbeeld, geen probleem… ik surf wel met chrome…
maar ook met internet explorer zie ik alles zoals het hoort… misschien de instellingen van je beeldkaart vd laptop ?Heb alleen het probleem dat het beeld maar half gevuld is, terwijl op de zaak met XP de volle breedte heb. 😕
Kan dit komen omdat ik vorige week een nieuwe laptop gekocht heb met breedbeeld en Windows 7 geïnstalleerd is. 💡
Als iemand een oplossing mocht weten, verneem ik dit graag.dag setakira
we zijn blij dat ge terug zijt
Proficiat met de nieuwe spruit en alles goed met de mama?
Nu nog een beetje slapeloze nachten en dan weer volle bak
En heb je al een lepeltje met Porsche op zodat ge die virus kunt inlepelen dan krijgt ge ook een huis met porschefanaten zoals hier 😉Ben enkele maanden jammer genoeg afwezig geweest op het forum, maar nu zal dit terug minder een probleem zijn hoop ik 😉
Mooi geworden dit forum met deze nieuwe look en nieuwe functionaliteiten, proficiat aan de ontwerpers en natuurlijk vooral te danken aan Dave.We gaan er eens terug invliegen sie, cabrio is ook uit winterslaap sinds vorige zaterdag + ik heb iets nieuws thuis waarover later meer 😛
ja het is in orde
als er iets is dan zullen we het vragen
joepie smiliesMomenteel hebben we het forum zo kunnen aanpassen dat de reacties NIET automatisch komen, nu moet je het dus aanduiden wanneer je hiervan een bericht wil ontvangen, hopelijk is dit nu ok voor jullie ? 8) als er nog opmerkingen zijn… laat maar komen.
Gans bovenaan en gans onderaan de topic staan 4 keuzes, “nieuwe reactie” , “uitschrijven” , “favorieten” , ” nieuw bericht”.
Gewoon op “uitschrijven” klikken en je zal geen e-mails meer krijgen.
Het woord “uitschrijven” zal dan veranderen in “abonneren” zodat indien gewenst je terug kan inschrijven op de topic.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.