Terug online

Home Forum Porscheforum mededelingen Terug online

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Ha, we zijn terug online 😀

Ik begon al afkick verschijnselen te vertonen 🙂
      Heb uit miserie zelf het Nederlandse forum beginnen lezen (grapje hé).

Blij dat alles terug online is.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
    • Anoniem

Yep 8)

we zijn op zoek om dit op te lossen, moet lukken 😉

iemand al opgemerkt dat de 😀 🙂 😮 😯 8) 😆 😛 😈 weer werken ? 😉

brunogt3rsgen2 schrijft:

nog een klein probleempje bij mij
            vanaf nu krijg ik iedere reactie op een reactie van mij als persoonlijk bericht op mijn mailbox

Ik heb gezien dat als je iets post er automatisch aangevinkt staat dat je ervan op de hoogte wil gehouden worden .
            Moet je dus telkens uitvinken .
            Is wel vervelend , maar ik denk dat men dat wel kan aanpassen

Anoniem

[i]mcklusky schrijft:
              quote]
              privéberichten zijn helaas onherroepelijk verloren gegaan, zoals de naam al zegt zijn ze privé en daar kan zelfs ik als admin niet aan om ze over te zetten…

welke browser gebruik je reys ivm de paginabreedte ?[/quote][/i]

Geen erg!
              Windows Internet Explorer. ‘k Heb het niet op alle topics.

Tof om ook wat ander nieuws terug te kunnen vinden!!’Magazine” ed

Kudos mannen !

Ziet er erg goed uit.

:mrgreen:

SidewindR schrijft:

Hoe komt het eigenlijk dat ik op’t oude forum aan 558 berichten zat en nu aan 464 ofzo? Ik vermoed dus dat er een aantal verloren gegaan zijn.

idd er zijn een 1000tal postings verloren gegaan bij de verhuis, doch dit waren de oudste postings normaliter… dat is wat ze noemen collateral damage bij de verhuis

reys schrijft:

Niet echt het moment om moeilijk te gaan doen, doch wel lekker makkelijk vanuit mijne stoel. Maar hoe krijg ik mijn privéberichten terug?
                    Let wel niet echt dringend!
                    Ook krijg ik niet de volle paginabreedte te zien bij openen van topics.

Zoals ik al zei, ferm gemakkelijk vanuit…!!!!

privéberichten zijn helaas onherroepelijk verloren gegaan, zoals de naam al zegt zijn ze privé en daar kan zelfs ik als admin niet aan om ze over te zetten…

welke browser gebruik je reys ivm de paginabreedte ?

ik had een abonnement op dit en heb die nu verwijderd
                      ik zal zien of ik nu nog reacries krijg op mijn mailbox
                      en heb het vinkje weggedaan die naast abonneer staat
                      dank u

Anoniem

Niet echt het moment om moeilijk te gaan doen, doch wel lekker makkelijk vanuit mijne stoel. Maar hoe krijg ik mijn privéberichten terug?
                        Let wel niet echt dringend!
                        Ook krijg ik niet de volle paginabreedte te zien bij openen van topics.

Zoals ik al zei, ferm gemakkelijk vanuit…!!!!

brunogt3rsgen2 schrijft:

nog een klein probleempje bij mij
                          vanaf nu krijg ik iedere reactie op een reactie van mij als persoonlijk bericht op mijn mailbox
                          is dit normaal?of moet ik iets veranderen aan de instellingen

Als ik me niet vergis kan je dit in je profiel aanpassen, ik zal er me de komende dagen eens in verdiepen.

Hoe komt het eigenlijk dat ik op’t oude forum aan 558 berichten zat en nu aan 464 ofzo? Ik vermoed dus dat er een aantal verloren gegaan zijn.

Voor de mensen die hun privé berichten nog willen checken, je kan nog steeds op het oude forum via https://porscheforum.be/phpBB/ ;^)

Voor de rest ziet het nieuwe forum er al heel goed uit!

Yippiee, we zijn terug! :^)

mooi,wel wennen………………….maar komt goed

PROFICIAT AAN DE ONTWERPERS!!!!!!

Nu nog kledij en we zijn vertrokken 😉

goe bezig mannen !!

PT

Ziet er zeer goed uit ! Proficiat !! Het is inderdaad ff wennen en zoeken. Blij het forum terug te kunnen volgen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.