Home › Forum › Porscheforum mededelingen › Terug online
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 8 maanden geleden door havikrs.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
we zijn op zoek om dit op te lossen, moet lukken 😉
iemand al opgemerkt dat de 😀 🙂 😮 😯 8) 😆 😛 😈 weer werken ? 😉
brunogt3rsgen2 schrijft:
nog een klein probleempje bij mij
vanaf nu krijg ik iedere reactie op een reactie van mij als persoonlijk bericht op mijn mailboxIk heb gezien dat als je iets post er automatisch aangevinkt staat dat je ervan op de hoogte wil gehouden worden .
Moet je dus telkens uitvinken .
Is wel vervelend , maar ik denk dat men dat wel kan aanpassenAnoniem18 mei 2010 om 23:58[i]mcklusky schrijft:
quote]
privéberichten zijn helaas onherroepelijk verloren gegaan, zoals de naam al zegt zijn ze privé en daar kan zelfs ik als admin niet aan om ze over te zetten…welke browser gebruik je reys ivm de paginabreedte ?[/quote][/i]
Geen erg!
Windows Internet Explorer. ‘k Heb het niet op alle topics.Tof om ook wat ander nieuws terug te kunnen vinden!!’Magazine” ed
SidewindR schrijft:
Hoe komt het eigenlijk dat ik op’t oude forum aan 558 berichten zat en nu aan 464 ofzo? Ik vermoed dus dat er een aantal verloren gegaan zijn.
idd er zijn een 1000tal postings verloren gegaan bij de verhuis, doch dit waren de oudste postings normaliter… dat is wat ze noemen collateral damage bij de verhuis
reys schrijft:
Niet echt het moment om moeilijk te gaan doen, doch wel lekker makkelijk vanuit mijne stoel. Maar hoe krijg ik mijn privéberichten terug?
Let wel niet echt dringend!
Ook krijg ik niet de volle paginabreedte te zien bij openen van topics.Zoals ik al zei, ferm gemakkelijk vanuit…!!!!
privéberichten zijn helaas onherroepelijk verloren gegaan, zoals de naam al zegt zijn ze privé en daar kan zelfs ik als admin niet aan om ze over te zetten…
welke browser gebruik je reys ivm de paginabreedte ?
ik had een abonnement op dit en heb die nu verwijderd
ik zal zien of ik nu nog reacries krijg op mijn mailbox
en heb het vinkje weggedaan die naast abonneer staat
dank uAnoniem18 mei 2010 om 22:46Niet echt het moment om moeilijk te gaan doen, doch wel lekker makkelijk vanuit mijne stoel. Maar hoe krijg ik mijn privéberichten terug?
Let wel niet echt dringend!
Ook krijg ik niet de volle paginabreedte te zien bij openen van topics.Zoals ik al zei, ferm gemakkelijk vanuit…!!!!
brunogt3rsgen2 schrijft:
nog een klein probleempje bij mij
vanaf nu krijg ik iedere reactie op een reactie van mij als persoonlijk bericht op mijn mailbox
is dit normaal?of moet ik iets veranderen aan de instellingenAls ik me niet vergis kan je dit in je profiel aanpassen, ik zal er me de komende dagen eens in verdiepen.
Hoe komt het eigenlijk dat ik op’t oude forum aan 558 berichten zat en nu aan 464 ofzo? Ik vermoed dus dat er een aantal verloren gegaan zijn.
Voor de mensen die hun privé berichten nog willen checken, je kan nog steeds op het oude forum via https://porscheforum.be/phpBB/ ;^)
Voor de rest ziet het nieuwe forum er al heel goed uit!
mooi,wel wennen………………….maar komt goed
PROFICIAT AAN DE ONTWERPERS!!!!!!
Nu nog kledij en we zijn vertrokken 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.