Terug online

Home Forum Porscheforum mededelingen Terug online

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Ha, we zijn terug online 😀

Ik begon al afkick verschijnselen te vertonen 🙂
      Heb uit miserie zelf het Nederlandse forum beginnen lezen (grapje hé).

Blij dat alles terug online is.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
    • Wim

Ziet er goed uit, mooi werk geleverd. 💡
        Is ook mooi overzichtelijk.

Alleen werken emoticons nog niet.

In elk geval proficiat met het nieuwe frisse ontwerp.

En nu maar ontdekken !!!

Gr. Eric

Hey,
            Wanneer je een nieuwe reactio geeft vlak bocen de button
            ‘doorgaan’ staat een checkbox ‘aboneer…’ (met nog wat uitleg)

ik denk als je die uitvinkt (misschien beter default uitzetten mods?)

dat je die boodschappen niet krijgt.

brunogt3rsgen2 schrijft:

vanaf nu krijg ik iedere reactie op een reactie van mij als persoonlijk bericht op mijn mailbox.

Idem bij mij en dat is wel vervelend.
              Ik heb al gezocht of dat ergens is af te zetten maar heb niets gevonden.

Misschien kunnen de mods hierop antwoorden.

Een positieve aanpassing is alvast dat een link nu in een afzonderlijk scherm verschijnt, want dat was vroeger niet het geval.

nog een klein probleempje bij mij
                vanaf nu krijg ik iedere reactie op een reactie van mij als persoonlijk bericht op mijn mailbox
                is dit normaal?of moet ik iets veranderen aan de instellingen
                voor allen die hier aan dit forum gewerkt hebben ne dikke proficiat en dat allemaal voor die forumverslaafden hihi

Anoniem

Ook terug!
                  ‘t Zal vast een hoop werk geweest zijn, en dat allemaal voor ons, dankt U!
                  Idd hier en daar nog wat rode kruisjes, dat zal zeker opgelost geraken.
                  Blij terug online te zijn!!!!!

Ja ziet er echt goed uit juist nog wa leren mee werken !

Yes , we zijn er terug .
                      Man heb ik het forum gemist .
                      Iedereen welkom terug
                      Ziet er al goed uit . Zal wel even wennen worden , maar dat zal wel lukken

ken

ff al eens komen piepe, ziet er goed uit, zeer goede vernieuwing!!!
                        deze avond nog eens rondsnuffelen 🙂

ja de smilies zullen nog aangepast moeten worden, er zijn idd wat posts die niet open zullen gaan, dat is te wijten aan het feit dat er een crash in de oude database geweest is, deze berichten zullen we de komende weken proberen herstellen of verwijderen, ook de admins en de mods zullen in de komende weken moeten leren werken met dit nieuwe forum. Er zullen ook enkele moderatoren bij komen, de eerste die zijn nieuwe rang gekregen heeft is mushroom ! Bart zal ons mod team komen versterken. Binnenkort als alles op punt staat komen al de mods eens samen en kunnen we alles op punt gaan stellen voor een correcte werking.

De eerste fase van het forum is nu online, naar de toekomst toe werken we aan een community, maar eerst dit deel perfect op circuit krijgen 😉

ferm ene eindelijk

Wel even de weg zoeken in het bos.

Ik mis wel al mijn privé berichten, die zijn blijkbaar verdwenen.
                              Ook de “emoticons” blijken te ontbreken.

Sommige zakenn laten zich ook niet openen.

Heel proper en proffecionele site!!! 😀

Knappe verfrising, proficiat aan iedereen die hieraan heeft gewerkt.

Bij mij werken de emoticons ook niet, enkel rode kruisjes

Echt proficiat aan alle mensen die hier mee aan hebben gewerkt, het ziet er echt prachtig uit.
                                    Super gedaan Thumbs Up

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.