Terug van weggeweest

Home Forum Stel jezelf even voor ! Terug van weggeweest

• Maker
    Discussie
  • Hallo aan Allen

Sommige herkennen me wellicht onder mijn vorige Forum naam “ZUFF-911”.
    Na een onderbreking van bijna één jaar ,door te drukke omstandigheden, dus opnieuw terug hier onder een andere naam ZUFF-718.
    Heb nog steeds geen Porsche 🙁 maar we geven de hoop niet op !! : 😀

groeten

Paul

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Welkom (terug) Paul :up:

Tijdens de rit in Zichem en de diner was je er ook bij, dus echt weg ben je niet geweest van je Porsche-vrienden.
      Hopelijke binnenkort een Porsche onder je gat een zien we je op een van de volgende meetings. 😆

XXX

Schone profielfoto Paul :up: eens iets ander dan een P 😀

Karten, da’s voor echte mannen hé, die liggen niet wakker van gekneusde ribben 😈 Trouwens gelezen dat er een kart race onder dit forum op til staat???

Welcome back!!

Krijg gelijk weer zin in Cava :happydance: … welkom terug!

hey
              leuk dat je er weer bent
              zie je in de lente wel weer een keer !!!
              :drink:

Deepee

De nederlaag heeft niet lang na gezinderd hoor ; heb me reuze geamuseerd 😀

Heb er wel 4 zwaar gekneusde ribben aan over gehouden , 2 dagen plat moeten liggen en bijna niet kunnen bewegen
                Het te enge kart stoeltje was niet volgens mijn maat 8) de hoge zijkanten drukten constant links bij de 2 technische bochten in mijn ribben, vandaar dat ik ook in beide manches enkele ronden eerder stopte.

Ai, ai het topic Knappe vrouwen…. :mrgreen:
                  Welkom terug :up:

Welkom back Paul , :drink: tot op een van de volgende ritten .

Die heb ik nogal gezien 😉
                      Welkom terug :up:

ah, de nederlaag op de kartbaan is doorgeslokken :first: welkom terug Paul (aka captain slow)

Dat gezicht kennen we inderdaad, welkom back :up: :up:

re-bonjour zou ik zeggen en je nieuwe tittel verraderlijk 😀

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.