Terug van weggeweest…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Terug van weggeweest…

• Maker
    Discussie
  • I’M BACK!!! :mrgreen: Wie heeft me gemist…? :engeltje:

Na een behoorlijk lange afwezigheid hier op het forum, ga ik proberen terug wat actiever te zijn. Verschillende tijdrovende zaken zijn er gebeurd in mijn privé zoals een huis gekocht, verbouwingen, verlies van mijn schoonvader,… allen hebben meegedragen aan het geen tijd hebben om me hier te vertoeven ( of om zelfs maar met de P te rijden! 🙁 ). Maar, zoals het gezegde gaat: Uit het oog is niet uit het hart. Ik ben steeds aan het forum en aan jullie blijven denken en heb altijd geweten dat mijn afwezigheid maar tijdelijk was. 😉

Ik ga hier waarschijnlijk een hele hoop nieuwe leden treffen en een deel leden die ik me niet direct terug ga kunnen plaatsen, dus bij voorbaat mijn excuses. Maar genoeg gezeverd nu, ik zal maar eens beginnen met mijn eigen topics onder het stof uit te halen en dan volgt het uren aan bij lezen van alles wat ik hier gemist heb, te beginnen bij: KNAPPE VROUWEN EN PORSCHES DEEL 2 8) 😆

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • :up:

[quote=”deepee” post=254763]Rembrandt heeft er ooit zelfs een schilderij over gemaakt: Return of the Prodigal Son
        :up: :salut:[/quote]

En in de taal van Rembrandt zelf? :wtf: ❓

I’m schocked. 😯

Welkom terug zou ik dan zeggen …. :up:

Rembrandt heeft er ooit zelfs een schilderij over gemaakt: Return of the Prodigal Son
            :up: :salut:

Welcome back :drink:

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.