terug voorstellen…..

Home Forum Stel jezelf even voor ! terug voorstellen…..

• Maker
    Discussie
  • Hello iedereen,

Lang geleden dat ik nog met Porsche bezig geweest ben. Sommige oudgedienden zullen me nog wel kennen. Voor de andere effe voorstellen.
    Mijn eerste kennismaking met porsche was met de boxster. Deze is toch vrij extreem opgezet en heb em toch vrij lang gehad. Daarna een lotus elise in de garage en dan een loft gekocht en dan was het verhaal over. Vanwege allerlei redenen had ik porsche de rug toegekeerd maar “old love never dies”….

Nu ben ik stilletjes terug bezig met uit te kijken naar iets…. had al terug een elise etc in gedachten maar een P’tje blijft favoriet. Dewelke, tja, nog niet uit. Mss een nwe of recente boxster, een cayman of een 997 vd 1st serie…. time will tell. Zal toch maar tegen de volgende lente of zomer worden.

Groetjes
    Mark

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Dag David, long time no see!

@Porschky

Achterbank is niet noodzakelijk. Zal waarschijnlijk tss een cayman of boxster gaan. Heb een bepaald budget in gedachten en wil er echt niet over gaan. Zal enkel voor uitstapjes dienen dus die 2 koffers zijn wel handig!
      Dan nog een S versie of gewoon.

Welcome back Mark! 🙂

een praktische wagen om met de vriendin weg te gaan? Dat wordt dus al iets met een achterbank… 😈 😉

Thx Sigrid!
            De P zal als weekendauto gebruikt worden en om op weekendjes te gaan met de vriendin! Dus moet sowieso ook wat practisch blijven. Dus alle clubsportjes etc gaan sowieso al niet. Wil ook een vrij recente met niet al teveel km erop. Dan is het nog de vraag van cabrio al dan niet…. Ben al wat aan het rondkijken maar zal eerst eens wat moeten meerijden met verschillende om effectief een bepaald model te gaan kiezen 😀

Nou, welkom Mark,

Heb nog weinig ervaring hier, maar tot nu bevalt het mij prima.
              Jouw hopelijk ook weer.
              Succes met je zoektocht naar de geschikte P.

Anoniem

Dag Mark ,welkom .

Ik ben tevreden voor jou dat het Porsche-virus opnieuw de kop op steekt . 😉

We kennen elkaar nog niet ,zelf zit ik nog maar bijna 2 jaar op dit forum .
                Funny

Welkom terug Mark!

Ik ben er ook nog steeds 😉

En idd, time flies!!

Tijd gaat nogal vooruit hé!
                    Zal eens fotos opzoeken als ik ze nog vind tenminste.

Het was een donkerblauwe Boxster met GT3 bumpers , GT3 stoelen , driedelige velgen etc .
                      Een prachtwagen .

@Mark
                      : We zijn er om een steun te zijn voor anderen in moeilijkere tijden hé 😉 En Sinds dat je weg bent zullen er toch al wel zes jaartjes overheen gegaan zijn .
                      En je moet zeker eens meegaan . De sfeer onder de forummembers hier is echt zeer goed . Eigenlijk zoals in de old days . Sommigen van vroeger zien we niet meer hier , anderen zijn er nog steeds . Zoals het leven hé

Voor diegen die het niet weten (of nog wisten) , Mark was één van de eerste moderators hier .

Anoniem

Welkom, beetje als terug thuis komen lees ik hier 😉

Welkom terug! 😀
                          Was dat die witte Boxster, of die zwarte?
                          Doe anders eens een foto, for old times sake 😉

Thx,
                            tja Koen was idd wel wat maar zal jouw steun ook nooit vergeten!
                            Zou één vd volgende eens mee moeten gaan op uitstap….zal nog zonder P zijn maar die keuze zal rustig gebeuren.
                            Ben blij met de stap terug te zetten.
                            Het tuning en audio gebeuren gaat nu achterwege blijven. Als ik een P aanschaf zal ie vrij standaard blijven. Zoals bedoeld is, neemt niet weg dat wanneer er iemand iets aan zijn 996 of 986 wil verander ivm audio of uitbouw ik niet zou helpen. Blijft fijn natuurlijk.

Ga hier toch wat meer gaan rondhangen. Heb al gemerkt dat er wel wat CarChanges zijn gebeurt in de laatste jaren (btw Koen, is het al 7jaar….).

groetjes
                            Mark

Wim

Welkom terug Mark, en hoop dat je nu wat meer op het forum vertoefd. 😉

Hey Mark , welkom terug hier op het forum .
                                Je ziet , ik ben er nog steeds , net als de 968CS (ja , bijna zeven jaar al)
                                Blij je terug hier te zien .
                                Je mailtje bij de reden van het verkopen van je Boxster herinner ik me nog steeds als gisteren .
                                Ik ben blij dat de afkeer van Porsche (door een slechte garage) wegdeinst en de liefde voor het merk terug komt .

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.