- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
16 maart 2015 om 08:31
Hallo,
Gisteren ben ik gaan kijken naar een 911, zoals jullie in m’n voorsteltopic konden zien.
Het betreft een 3.0 SCtarga van ’77 met 123k km op de teller (helaas geen onderhoudshistorie, dergelijke,…)
De wagen is voorzien van een turbobody rondom (volledig uit plaatstaal, geen polyester kit). Nu vind ik dat niet zo mooi passen op een targa!
Zou het moeilijk zijn om de wagen terug origineel te zetten in de toekomst? Wat ik denk is dat dus de volledige kas rondom eraf moet en bijna helemaal nieuw zal moeten aangebracht worden?Nu, zover zijn we nog niet. Ik moet eerst nog opzoeken of de motor wel matching is. Want daar stel ik me eventueel vragen bij.
het is een 3.0 SC blok maar waarom zou die niet meer matching kunnen zijn? Eventueel vroeger aangereden, en een nieuw blok gelegd en bij de herstellingen ook de hele ombouw gedaan?
Om dit te weten, moet ik dit altijd bij een porsche dealer aanvragen of kan ik dit ook ergens anders vinden?Gr,
Wout
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.