terugkeren van pagina

Home Forum Zeverhoekje terugkeren van pagina

• Maker
    Discussie
  • Als ik blader in de pagina’s van de onderwerpen kan ik niet meer terug keren
    Dus van 1 naar 10 gaat maar niet van 10 naar 1
    Ik heb firefox op mijn computer

Nog iemand dit “probleem”?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Merci Deepee.

de beste shortcut om terug te keren de meest recente onderwerpen is deze URL plakken in je browser “https://porscheforum.be/forum/recente-onderwerpen?start=1”
        of je kan dit simuleren door op een paginanummer te klikken en dan in de URL balk “start=xx” vervangen door “start=1”
        voordeel: je blijft overzicht houden welke topics met nieuwe antwoorden je nog niet gelezen hebt
        nadeel: je eigen laatste post zie je niet in het overzicht staan bovenaan op pagina 1

Begint toch wel vervelend te worden :bounce: :bounce:
          De laatste weken nogal druk bezig met andere dingen :happy: dan forum.
          Dus wat achter stand 😀 bijlezen is bijna onmogelijk.
          Door het uitloggen weet je niet meer wat je nu wel en wat niet hebt bekeken :bounce:
          Ook op de Android is het bijna niet mogelijk door de grote smiley’s :bounce:
          Hoop dat er snel een oplossing kan komen voor deze bugs.

volgens mij heb ik er alleen maar last van wanneer ik een reactie post op een rubriek die niet meer op de eerste pagina staat 💡

Edit: yep, daar zit dus de bug !!

hier ook zo, dit toch al aantal maanden 🙁

[quote=”luc993cabrio” post=197037]Lukt mij ook nog altijd nie, zowel PC als iPad :what: :what: :what:[/quote]

Idem hier 👿

zoals ik al lang geleden als eens heb verteld post 194167 werkt alles zodra ik de cookies heb verwijdert.
                  nadeel natuurlijk dat je dan bent uitgelogd.
                  ik ken er ook niet zoveel van maar zit dan de fout in de PFB koekjes :think:

Idem hier..ik dacht dat ik de enige was. Mac OSX met Firefox.

mmh lukt hier ook niet … vervelend 😐

Lukt mij ook nog altijd nie, zowel PC als iPad :what: :what: :what:

PT

Zelfde probleem hier Bruno, (Apple, zowel safari als firefox)) !

Bij mij lukt het nog niet Wim

Wim

Vandaag gaat het weer wel 1 of meerdere pagina’s terug gaan 🙄

Waarschijnlijk overbodig deze tip, maar voor het geval dat, bij de migratie van websites (zeker als het grote databases betreft) ben ik zeer tevreden over het gebruik van Search-Replace-DB-master.

ik kon tot nog toe probleemloos op het forum bladeren en ben benieuwd of het zo blijft (op PC met firefox) en heb de indruk dat er een bug zit nadat je iets hebt gepost (en ga het nu dadelijk ervaren zie).

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.