Test

• Maker
    Discussie
  • Ik zou eigenlijk is de nodige technische testjes willen laten doen samen met de cs van Koen.Ben nl. echt benieuwd waar het grote verschil ligt tussen onze wagens. gewicht? km aantal? tamme motor? foute regeling van iets?
    Weet ik ook of ik die wagen op termijn kan buiten smijten of niet 😉

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • ja die mannen doen waarschijnlijk alles om korting te krijgen
      😆

ik ga hier: http://www.inter-tuning.com/00000195470 … index.html

Laat ons dan eens weten waaren wat dat kost.
        Vraag ook eens of we geen groepskorting kunnen krijgen 🙄 😉

[size=59:2o0e58y7]-Ik zit waarschijnlijk teveel op het Nederlands Forum-[/size] 😆 😆 😆 😆

vwala sie…morgen op de testbank 😉
          ben is benieuwd!

resultaten volgen…

Number1 ik zal dat wel eens oplossen voor u dan kunt ge de Koen eens voorbij vliegen 😉

Luc

[quote=”Number1″:tyod8hyf]Tis niet alleen de trekkracht he…de jouwe rijdt een pak strakker (wegligging,remmem en schakelen).
              Wel…kmoet zeggen dat mn slaap ni zo best was eigenlijk 🙂

Tja Koen…ge moogt al is geluk hebben he 😉 [/quote]

Nu weet je wat ik bedoelde met dat die 968CS in alles beter is dan mijn Elver 😈
              Misschien heb je niet goed geslapen vanwege mijn iets vlottere rijstijl 😆 😉

Tis niet alleen de trekkracht he…de jouwe rijdt een pak strakker (wegligging,remmem en schakelen).
                Wel…kmoet zeggen dat mn slaap ni zo best was eigenlijk 🙂

Tja Koen…ge moogt al is geluk hebben he 😉

Ow , die rit heeft je hopelijk niet down geslagen.
                  Neem het van mij aan , het ligt niet aanjouw wagen. Die klopt volgens de specs. Het rare zit aan de mijne.
                  Ik hoop dat je er tenminste van hebt kunnen slapen 😉 😆

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.