Testrit Porsche 991.2 Targa

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Testrit Porsche 991.2 Targa

• Maker
    Discussie
  • Vandaag de kans gehad om bij CM paar uurtjes een testrit te doen met de nieuwe Targa :driver: :driver: :driver:
    Indrukwekkende wagen iig, wel effe wennen aan het andere geluid maar valt beter mee dan sommige YT filmkes je doen geloven.
    Toch een kleine voorkeur voor mij naar de 991 MK1 en atmosferische motor. :music: :music: :music:
    Was wel een wereld van verschil met mijne 964 Targa toen ik terug naar huis reed! 😯 😯 😯
    image-2-3-4-5.jpeg

image-2-3-4-5-6.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • 2017 Porsche 911 GTS - 991.2 – Targa FIRST DRIVE REVIEW (2 of 3)

0

Nope :salut: :salut: :salut:

0

In een YT review is er sprake van dat die winddeflector juist meer geluid produceert. Is daar iets van aan?…

0

IMG_0097-2.JPG
            Zit er bij mijn 991 Targa ook al op die windspoiler, helpt wel veel aan hogere snelheid :up: :up: :up:

0

Ola, is veeeeel mooier met een zwarte beugel ! En die winddeflector is een slimmigheidje gepikt van Mercedes ! 2 extra positieve punten aan een supermooie wagen !

0

gts

0

Zie ik nu goed en zijn de beugels terug zwart geworden?

0

is op de mk2 deze winddeflector bovenaan de voorruit het antwoord op het overmatig windgeruis bij hogere snelheden ?

0

En vooral die met middenmotor rijden fenomenaal goed. 😀

0
                      eri

Het beste, het mooiste & goedkoopste is een coupe 😉

0

[quote=”luc993cabrio” post=239888]Denk wel dat de Targa op termijn waarde vaster zal zijn dan de Cabrio. :salut: :salut: :salut:[/quote]

Bij de 991.1 werd de Targa laat geintroduceerd.
                          Er zijn dus veel meer cabrio’s dan Targa’s.
                          Neem daarbij nog het ‘show” effect ( niet vergeten het groot deel van de P-kopers, koopt een P om indruk te maken bij buren en familie :sarcastisch ) en nogal logisch dat de Targa duurder is op de tweedehands markt.

Vandaag verkopen ze 3 Targa’ voor elke cabrio, een wagen die beter geschikt is om open te rijden en geen nadelen heeft tov de Targa. Ik ben dus niet zeker of de inruilwaarde in de toekomst veel zal verschillen. :coolness:

0

[quote=”wing67″ post=239886]misschien een stomme vraag , maar hoe kan die beugel voor meer stijfheid zorgen ?? die bestaat toch uit drie delen? twee zijstukken en een middenstuk … :engeltje:[/quote]

onderhuids is het één beugel; de RVS bovenplaten zijn meerdere delen.

0

Denk wel dat de Targa op termijn waarde vaster zal zijn dan de Cabrio. :salut: :salut: :salut:

0

misschien een stomme vraag , maar hoe kan die beugel voor meer stijfheid zorgen ?? die bestaat toch uit drie delen? twee zijstukken en een middenstuk … :engeltje:

0

Als ik het goed begrijp, gaat die zogezegde targabeugel toch mee omhoog, en heeft weinig invloed op de stijfheid?

Edit: neen, ik zie het al, die blijft staan!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.