- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
11 juni 2015 om 22:35
Net gaan testrijden met een 993 C4 van 1995 met 172.000km op de teller. Rijgedrag vd wagen weinig op aan te merken, rechtuitstabiliteit was prima, geen trillingen ih stuur, ook niet bij stevig remmen, koppeling ook prima. Motor pakte goed op, trok stevig door vanaf 4000 toeren. Enige minpuntje was het welbekende uitroepteken dat opkwam met het lichtje voor een storing id achtervleugel (lichtje rechts van de “12” op het klokje). Vleugel wilde even ook niet manueel opkomen, na paar keer knopje duwen dan weer wel en gingen de lichtjes vanzelf uit.
Op de brug even de beschermplaten ad onderkant losgedraaid. Blok en bak hadden duidelijk wat olie aan buitenkant, beetje meer dan gewoon zweten echter drupte nergens olie en de beschermplaten hadden ook geen plasje olie ad binnenkant.
Verder waren de wielhubs (waar je wiel op monteert) wel hevig beroest, is denk ik enkel iets optisch…
Misschien paar indrukken van 993 experts bij de foto’s die ik zodadelijk ga posten…geef maar wat indrukken want het gaat mijn eerste 993 zijn.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.