That’s me

Home Forum Stel jezelf even voor ! That’s me

• Maker
    Discussie
  • Hey allemaal,

Bij deze stel ik me heel graag kort aan jullie voor.
    Geboren in het land van de ajuinen (Aalst) in het jaar 1968. Kreeg de naam Steven mee, en jullie zullen me kennen als Sjaco.
    Altijd zot geweest van Porsche, en ging er zeker ééntje kopen op m’n vijftigste.
    Maar de Porschgoden waren te goed en op mijn verjaardag twee weken terug gebeurde het!Vijf jaar voor datum!
    Mag me zeer trotse eigenaar noemen van een Carrera 2 , bwj 2000 996 met 100000 km.
    En om even vrouwlief ook blij te maken, werd het dan een cabrio.
    Khoop hier veel te leren, lijkt me een heel knap forum.
    Tot hoors, Steven. :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Mooie porsche, ziet wel niet goed precies want hij heeft een brilletje op 😀

welkom op het beste forum.

Welkom geheten hier op het forum

Benvenuti hier,
            Mooi, mooi, mooi. Proficiat met je mooie kar. Nu maar wachten op de zon en genieten :driver:
            ciao,
            Luc

mooie kleurcombinatie

Zeer netjes :up:

Ja , dat is inderdaad een mooie wagen, daar zal je veel in kunnen genieten :up:

Heel mooie wagen en schitterende kleurencombinatie ! :applaus:
                    Dat groen is tannengrun ?

Zoals gevraagd, pics van de 996 :salut:
                      En bedankt voor de zeer warme ontvangst 😛
                      16-58638456.jpg

16-58638457.jpg

16-58638458.jpg

16-58638461.jpg

Welkom Steven.
                        Laat je ons ook meegenieten van je P? 😉

welkom :applaus:

XXX

Welkom bij die nest ongereglden hier 😀
                            Oh ja, wij geloven niets tenzij je het met een foto bevestigd 😈

Welkom en veel leesgroep en rijplezier :driver:

Welkom & proficiat!
                                Veel :driver: plezier en laat die zon maar komen!
                                Btw ook 68er en had er hier iemand al om foto’s gevraagd? :happy:

Welkom hier Sjaco.
                                  Dromen zijn mooi, maar ze zoals jou realiseren is natuurlijk helemaal top. :applaus:
                                  Vermoed dat je vrouw helemaal gelukkig gaat zijn als ze de smile op je gezicht ziet als je met je 996 rijdt !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.