That’s me !

Home Forum Stel jezelf even voor ! That’s me !

• Maker
    Discussie
  • Mezelf en belangrijker de ‘Porsche’ even voorstellen…
    Ik ben 38 jaar …en geboren met een ‘auto’ in mijn maag 😉
    Na enkele jaren met een Cayenne Turbo te hebben gereden was het tijd voor iets nieuws. Heerlijke 4×4 trouwens, nooit problemen mee gehad ! Ik heb mij eerst een Range V8 gekocht, een occasie van 2 jaar oud en die op lichte vracht laten zetten om vader staat niet te hoeven sponseren. Dan is de zoektocht begonnen naar een Porsche 993, maar na enkele maanden, tientallen bezoeken aan wagens in België en Duitsland…toch maar beslist om iets recenter aan te kopen. Hoe die klik van 993 naar 997 er plots gekomen is, weet ik niet…maar plots was ik verliefd op deze 997 4S. Komt van echte autoliefhebber, 7 jaar binnengestaan, nooit mee gereden in de regen, die man (58 jaar) vertroetelde de wagen meer dan zijn vrouw denk ik 😉 Er staan 65000 km op de teller, Belgische auto en volledig onderhoudsboekje en geen krasje te bespeuren ! Dus ja, ik was verkocht, en de man verkocht met pijn in het hart… Ik heb er enkel andere velgen op laten zetten, en een GT uitlaat van bij Carnewal laten op monteren… heerlijke diepe sound nu ! Voila, that’s me and my car… Hopelijk veel genot deze zomer nog… en ben benieuwd wel leuke weetjes en info hier allemaal passeren op dit forum ! Groetjes !
    IMG_2197.png

IMG_2198.png

IMG_2200.png

IMG_2199.png

IMG_2202.png

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Combinatie met deze velgen echt wel geslaagd. Veel plezier er mee.

Welkom op het Porsche forum :drink:

Proficiat met de nieuwe aanwinst, veel plezier ermee :driver:

Mooie 997. Suuces ermee!

[quote=”No substitute” post=209353]Schitterende plaathouders !! Ga met plezier eentje op haar dik gat plakken… Hoe , wat en waar kan ik deze bemachtigen ?[/quote]

stuur een PB naar mcKlusky. hij stuurt ze op of als je afspreekt brengt hij ze mee naar een meeting.

en die fluittoon kan echt van alles zijn; maar ik gok op ofwel windgeruis aan het motordeksel ofwel een elektronische storing die zijn weg vindt naar je speakers.

Ik heb een vraagje aan de kenners… Ik rijd nu een maandje met de wagen, en vind dat er vaak een licht fluitend geluid te horen is bij snelheden boven de 110km/uur…het komt van achteraan de wagen, mss de motor zelf, ik weet het niet, heb nog nooit wagen gehad waar de motor achterin ligt… Is dit normaal dat je een licht fluitend geluid hoort , het word sterker als je op de gas gaat staan… Het kan ook de wind zijn 😉 Maar met een nieuwe wagen let je op alles, elk detail heb je gehoord en gevoeld…kan dus ook aan mij liggen 8)

Gelijk heb je…had ik de foto’s zelf gemaakt, het was met haar gat plat :happydance:

Schitterende plaathouders !! Ga met plezier eentje op haar dik gat plakken… Hoe , wat en waar kan ik deze bemachtigen ?

waw, knappe wagen, welkom

Mooie 997 .
                        Veel km en geluk ermee!

Welkom en proficiat met de mooie auto!

Welkom , en een vette bak :up:

Turbo velgen van de 997 mkII. 😉

[hide]Hartelijk welkom, mooie introductie en mooie uitvoering van de 997. Welke velgen zitten daarop? [/hide]

PDS

Nette auto ! Veel plezier ermee :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.