That’s me !

Home Forum Stel jezelf even voor ! That’s me !

• Maker
    Discussie
  • Mezelf en belangrijker de ‘Porsche’ even voorstellen…
    Ik ben 38 jaar …en geboren met een ‘auto’ in mijn maag 😉
    Na enkele jaren met een Cayenne Turbo te hebben gereden was het tijd voor iets nieuws. Heerlijke 4×4 trouwens, nooit problemen mee gehad ! Ik heb mij eerst een Range V8 gekocht, een occasie van 2 jaar oud en die op lichte vracht laten zetten om vader staat niet te hoeven sponseren. Dan is de zoektocht begonnen naar een Porsche 993, maar na enkele maanden, tientallen bezoeken aan wagens in België en Duitsland…toch maar beslist om iets recenter aan te kopen. Hoe die klik van 993 naar 997 er plots gekomen is, weet ik niet…maar plots was ik verliefd op deze 997 4S. Komt van echte autoliefhebber, 7 jaar binnengestaan, nooit mee gereden in de regen, die man (58 jaar) vertroetelde de wagen meer dan zijn vrouw denk ik 😉 Er staan 65000 km op de teller, Belgische auto en volledig onderhoudsboekje en geen krasje te bespeuren ! Dus ja, ik was verkocht, en de man verkocht met pijn in het hart… Ik heb er enkel andere velgen op laten zetten, en een GT uitlaat van bij Carnewal laten op monteren… heerlijke diepe sound nu ! Voila, that’s me and my car… Hopelijk veel genot deze zomer nog… en ben benieuwd wel leuke weetjes en info hier allemaal passeren op dit forum ! Groetjes !
    IMG_2197.png

IMG_2198.png

IMG_2200.png

IMG_2199.png

IMG_2202.png

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • Fijne voorstelling van een mooie wagen. Je bent duidelijk een liefhebber! :up:
      Maar eum… foto’s van een 11je maak je met de spoiler naar beneden. 😉

Welkom, klasse die wagen van jou, mooie aanwinst om nooit meer te lossen :up:

Welkom, klasse die wagen van jou, mooie aanwinst om nooit meer te lossen :up:

F

Meestal moeten we zeuren om foto’s maar dat heb je direct goed aangepakt :up:
            Ook van hieruit welgekomen :drink:

F

Meestal moeten we zeuren om foto’s maar dat heb je direct goed aangepakt :up:
              Ook van hieruit welgekomen :drink:

Proficiat met je aankoop! Mooie wagen :up:

Proficiat met je aankoop! Mooie wagen :up:

Welkom, scherp machien, mooi model, ziet er goed uit, veel plezier ermee!

Wim

Welkom op het forum. :up:

Welkom op dit forum , heel mooie 997 heb je daar .

Welkom en inderdaad een prachtige wagen. De Turbo design velgen maken hem echt wel af. Top! Veel :driver:

welkom … het is weinigen gegeven maar deze staat goed met haar dik gat.
                            en bij zo’n mooie 4S en speciale nickname hoort nog een cadeautje op je achterbumper

XXX

Welkom, mooie voorstelling en zeer mooie foto’s.
                              Veel plezier met de 4S :happydance:

Proficiat met de aanwinst en welkom op het forum!

Ziet er een prachtwagen uit en een heerlijk kontje heeft die 4S 😉

Een westvlaming zo te zien?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.