- Dit onderwerp bevat 32 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 juli 2015 om 01:39
Mezelf en belangrijker de ‘Porsche’ even voorstellen…
Ik ben 38 jaar …en geboren met een ‘auto’ in mijn maag 😉
Na enkele jaren met een Cayenne Turbo te hebben gereden was het tijd voor iets nieuws. Heerlijke 4×4 trouwens, nooit problemen mee gehad ! Ik heb mij eerst een Range V8 gekocht, een occasie van 2 jaar oud en die op lichte vracht laten zetten om vader staat niet te hoeven sponseren. Dan is de zoektocht begonnen naar een Porsche 993, maar na enkele maanden, tientallen bezoeken aan wagens in België en Duitsland…toch maar beslist om iets recenter aan te kopen. Hoe die klik van 993 naar 997 er plots gekomen is, weet ik niet…maar plots was ik verliefd op deze 997 4S. Komt van echte autoliefhebber, 7 jaar binnengestaan, nooit mee gereden in de regen, die man (58 jaar) vertroetelde de wagen meer dan zijn vrouw denk ik 😉 Er staan 65000 km op de teller, Belgische auto en volledig onderhoudsboekje en geen krasje te bespeuren ! Dus ja, ik was verkocht, en de man verkocht met pijn in het hart… Ik heb er enkel andere velgen op laten zetten, en een GT uitlaat van bij Carnewal laten op monteren… heerlijke diepe sound nu ! Voila, that’s me and my car… Hopelijk veel genot deze zomer nog… en ben benieuwd wel leuke weetjes en info hier allemaal passeren op dit forum ! Groetjes !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.